Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

ce acte trebuiesc pentru angajare someri


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna seara.Va rog sa-mi spuneti ce acte trebuiesc la inregistrarea in munca a unui somer si ce contrubutii trebuiesc platite de angajator?Va multumesc anticipat

Adaugata in: Angajare
Alina Vasile
 User  Alina Vasile
a intrebat la 17 Ian. 2014

 

3 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului Marina Florina la 23 Ian. 2014
Legea s-a modificat, in privinta comunicarii locurilor de munca vacante sau ocupate catre agentiile de somaj.

Situatia locurilor de munca vacante trebuie trimisa de fiecare data cand ele se elibereza, termenul fiind de 5 zile de la eliberare. Iar dupa ocuparea lor, AJOFM trebuie anuntat in termen de o zi.

Sprijinul AJOFM se cere obligatoriu in anumite situatii: concedierea pe motive medicale au psihice, necorespundere profesionala, conform Codului muncii.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Marina Florina
 User Marina Florina (HR & Payroll Specialist, SC Societatea de Intretinere si Reparatii Drumuri Timisoara SA)
a raspuns userului Ioana Popa la 23 Ian. 2014
Apropo de repartitie.... parerile sunt impartite... cum este corect? la fiecare noua angajare trebuie sa trimiti situatia locurilor de munca vacante la somaj, iar functionarii de acolo sa elibereze dispozitia de repartizare.. sau.... situatia locurilor de munca vacante se trimite catre AJOFM/ANOFM doar in cazul in care persoana vine din somaj, sau angajatorul a cerut sprijinul celor de la Ajofm in vederea angajarii de personal?
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 20 Ian. 2014
Aceleasi acte ca in cazul incadrarii oricarui angajat, plus o repartitie de la AJOFM. Ocuparea postului trebuie comunicata angajatorului in termen de o zi asa cum prevede legea.

Contributiile sunt aceleasi ca in cazul oricarui alt angajat.

Alte intrebari despre Angajare

TOP RASPUNSURI 2016
Buna ziua,Inginerul sef al societatii noastre este evaluat conf. organigramei, de directorul unitatii,In urma evaluarii,...[citeste mai mult]
Publicat la data 08 Feb. 2016 1 raspuns
Buna seara. In prezent sunt incadrata ca asistent social practicant, studii superioare cu o vechime de 5 ani. In luna...[citeste mai mult]
Publicat la data 09 Feb. 2016 1 raspuns
Buna ziua, am preluat de curand activitatea unei colege de la resurse umane inclusiv Revisal-ul. Umbland in Revisal am...[citeste mai mult]
Publicat la data 10 Feb. 2016 1 raspuns
Bunaziua,Va rog frumos sa-mi da-ti si mi modele de declaratie de salariat pentru luarea persoanelor in intretinere.Va...[citeste mai mult]
Publicat la data 08 Feb. 2016 1 raspuns
Buna seara,Sunt pensionat pe caz de boala grad 3 cu drept de munca 4 ore pe zi,in acest moment lucrez cu contract de...[citeste mai mult]
Publicat la data 09 Feb. 2016 2 raspunsuri
Buna ziua, va rog daca puteti sa ma ajutati cu o informatie.Am avut un accident rutier la 15 ani, fractura de...[citeste mai mult]
Publicat la data 05 Feb. 2016 3 raspunsuri

X