Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Ce se poate face pentru corectare funtie in cazul unui contract incetat?


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Am fost angajat din 2006 la o firma, in 01.09.2010 am intrat in concediu crestere copil, pe functie economist studii superioare.In iulie 2012 s-a incetat contractul de munca cu acordul partilor.
In prezent sunt angajata la alta firma, am cerul o adeverinta de la ITM si am constata ca la fostul loc de munca apar cu functia de contabil studii medii de la angajare pana la incetare, si in extras revisal apare printre altele modificare in 2011.
Concluzia mea este urmatoarea:in momentul in care s-a trecut la revisal si s-au inregistrat angajatii, mie mi s-a trecut functia de contabil,desi ar fi trebuit sa sa se pastreze functia de economist, cred ca nu aveau voie sa faca modificari asupra contractului deoarece era suspendat, eram in crestere copil in 2011(pana in iunie 2012).Mentionez ca in pe cartea de munca apare suspendare contract la 01.09.2010 cu functia de economist
Cum se poate corecta acest lucru , sa apara functia corecta in revisal in acea perioada(2006-2012)avand in vedere ca nu mai lucrez la acea firma, am doua documente diferite, o adeverinta de la ITM cu functia de contabil si carte de munca cu functia de ecomonist ?

Adaugata in: Angajare
Anamaria Besleaga
 User  Anamaria Besleaga
a intrebat la 12 Iul. 2017
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

Alte intrebari despre Angajare

TOP RASPUNSURI 2019
Buna ziua,Va rog sa-mi calculati data la care ma pot pensiona tinand cont de aceste date:Barbat, nascut in 11.02.1960,...[citeste mai mult]
Publicat la data 15 Feb. 2019 2 raspunsuri
Am lucrat in perioada 1982-1994 la ICL Alimentara sector 1 Bucuresti nu mai retin daca am fost in posesia unei carti de...[citeste mai mult]
Publicat la data 19 Feb. 2019 1 raspuns
Am lucrat din 23.10.1986 in conditii de lucru corespunzator grupei a II a de munca, respectiv in conditii deosebite,...[citeste mai mult]
Publicat la data 15 Feb. 2019 6 raspunsuri
Bună, soțul ma trecut la el ca și coasigurat. După ct timp sunt coasigurata. Pot merge la analize de exemplu sunt...[citeste mai mult]
Publicat la data 18 Feb. 2019 1 raspuns
care va fi penalizarea ptr pensie anticipata partial?1. an nastere 1962;2.lunaMAI;ziua 7;3.sexF;4.studii superioare =4...[citeste mai mult]
Publicat la data 19 Feb. 2019 5 raspunsuri
Va rog spuneti-mi daca la dosar de pensionare este suficent documentul emis de ITM local care atesta vechimea si...[citeste mai mult]
Publicat la data 16 Feb. 2019 2 raspunsuri