Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu

Indemnizatie crestere copil


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua!

In data de 24.04.2013 v-am adresat o intrebare vis a vis de tipul de adeverinta pe care trebuie sa mi-l elibereze fostul angajator (care in prezent este in lichidare) in vederea obtinerii indemnizatiei crestere copil. Raspunsul dumneavoastra - pentru care va multumesc mult - este cel de mai jos:

"Se iau in considearee toate veniturile profesionale realizate in ultimele 12 luni anterioare nasterii pentru calcularea indemnizatiei, este unul din motivele pentru care este bine sa prezentati adeverinte de la ambii angajatori. Adeverinta de care aveti nevoie este un formular tip, cuprins in Normele de aplicare a Ordonanta 111/2010. O puteti solicita acum sau o puteti solicita la incetare.

Angajatorul ar trebui sa stie de ea si sa foloseasca modelul tipizat. El se poate gasi si pe internet sau la directia de asistenta sociala. Este cuprinsa in Anexa 2 la HG 52/31.01.2011"

M-am adresat companiei pentru a imi elibera acest tip de adeverinta, deoarece la momentul nasterii societatea nu o sa mai existe, insa acestia mi-au raspuns ca nu imi pot elibera o astfel de adeverinta deoarece mi-ar fi fost eliberata doar daca eram angajatul lor la momentul nasterii. Mi-au spus ca actualul angajator poate completa adeverinta si cu datele aferente lunilor in care am fost angajata acestei companii, pe baza adeverintei de venit pe care mi-au eliberat-o (care este un formular propriu companiei).

Este posibil asa ceva (angajatorul actual sa completeze si acele date)? Daca nu, ce pot face in acest caz avand in vedere ca nu vor sa imi elibereze o adeverinta pe formularul tip?

Multumesc anticipat,
Elena Toader

Elena Toader
 User  Elena Toader
a intrebat la 25 Apr. 2013
17 formulare obligatorii pentru Departamentul de Resurse Umane
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "17 formulare obligatorii pentru Departamentul de Resurse Umane"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 26 Apr. 2013
Puteti incerca si asa, este in regula. Puteti incerca sa folositi si adeverinta de la firma, chiar daca este model intern. Daca intr-adevar la momentul nasterii nu va mai exista firma atunci mergei cu acea adeverinta cand solicitati indemnizatia. Adeverinta completata de angajator contine veniturile realziate la el pe parcursul existentei raportului de munca.

Posibil sa fie necesara o adevrinta de la ANAF, dar nu cred ca va fi neaparat.

Alte intrebari despre Concedii

TOP RASPUNSURI 2017
Buna ziua,Tatal meu are varsta de 59 ani si 10 luni (nascut la data de 15.03.1958), in data de 29.06.2017 a fost...[citeste mai mult]
Publicat la data 18 Oct. 2017 1 raspuns
Buna ziua,Am contract pe perioada determinata pana pe data de 08.03.2018 si tocmai am aflat ca sunt insarcinata si ar...[citeste mai mult]
Publicat la data 19 Oct. 2017 5 raspunsuri
Buna ziua , un pensionar cu pensie la limita de virsta care lucreaza cu contract de munca pe perioada determinata dupa...[citeste mai mult]
Publicat la data 16 Oct. 2017 1 raspuns
Am un salariat care si-a dat demisia si sta in preaviz 20 de zile , dar vrea sa-si ia zilele de concediu de odihna...[citeste mai mult]
Publicat la data 20 Oct. 2017 1 raspuns

X