ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A

"Conflict de interese"

Daca sunt administrator la o societate care a avut si are si in prezent legaturi de afaceri cu o institutie publica pot sa ma angajez la acea institutie publica ca si contabil? Exista stipulat undeva aceasta incompatibilitate sau conflict de interese ca mie imi pare ceva in neregula! (practic eu tai o factura de servicii pentru institutia publica la care sunt si angajat, factura pe care tot eu o inregistrez in contabilitatea institutiei publice si imi dau si semnatura pentru plata acesteia).

Adaugata in
  • Contract de munca

A I
 User  A I a intrebat la 29 Nov. 2012

 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa a raspuns la intrebare la 30 Nov. 2012
Se poate considera o incompatibilitate daca este prevazuta de lege speciala sau de documente interne. Eu va recomand sa confirmati cu insitutia respectiva. Cat timp se intampla acest lucru insa inseamna ca nu este considerata incompatibilitate.



Alte intrebari despre Contract de munca

Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro
Sectiuni
  • Abateri disciplinare
  • Ajutoare materiale
  • Angajare
  • Cariera si performanta
  • Codul Muncii
  • Concediere
  • Concedii
  • Contract de munca
  • Contributii
  • Contributii sociale
  • Deduceri
  • Drepturi de autor
  • Drepturi salariale
  • Fisa postului
  • Legislatia muncii
  • Motivarea angajatilor
  • Pensii
  • Recrutare si selectie
  • Resurse umane
  • Sanatate si Securitate in Munca
  • Somaj
  • Studii de caz
  • Tichete
  • Timp de munca
TOP RASPUNSURI 2014
Buna ziua,pentru un salariat care lipseste nemotivat de 10 zile, ce demersuri trebuie facute?Mentionez ca am luat...[citeste mai mult]
Publicat la data 16 Dec. 2014 1 raspuns
Buna ziua!As dori sa stiu cu ce data pot intocmi actele aditionale pentru majorarea salariului (la 975 lei), daca...[citeste mai mult]
Publicat la data 15 Dec. 2014 1 raspuns
buna ziua,va rog sa-mi spuneti ce cursuri trebuie facute pentru ca un angajat sa poata tine evidenta salariatilor, sa le...[citeste mai mult]
Publicat la data 15 Dec. 2014 1 raspuns
Buna seara,Daca am cerut incetarea contractului de munca cu acordul partilor ( art.55 lit.B), cu data de 15.12.2014 (...[citeste mai mult]
Publicat la data 14 Dec. 2014 3 raspunsuri
Buna dimineata!Am urmatoarea speta........... un salariat are un cim pe perioada determinata pana la data de 19.12.2014...[citeste mai mult]
Publicat la data 16 Dec. 2014 1 raspuns
Buna ziua, evaluarea angajatilor este obligatorie? daca da, este o perioada cand se face evaluarea? la un an de cand e...[citeste mai mult]
Publicat la data 16 Dec. 2014 2 raspunsuri
Video club