ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

incetare CIM in perioada de proba


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Am un contract individual de munca pe perioada nedeterminata, incepand cu data de 01.08.2013. cu perioada de proba 90 de zile calendaristce. Administratorul a decis ca nu este persoana potrivita pentru munca respecitva, si "poate sa lucreze pana la sfarsitul luni. Adica 31.08.2013.
Cu o notificare scrisa se poate inceta acest contract? conf. art. 31 alin (3) din Codul Muncii?
Intrebarea mea este cand trebuie sa emitem aceasta notificare?

Adaugata in: Contract de munca
Eniko Bene
 User  Eniko Bene
a intrebat la 28 Aug. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

3 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Diana Pop
 User Diana Pop
a raspuns la intrebare la 21 Oct. 2015
,,Este esential insa ca salariatul sa semneze pentru primirea notificarii, altfel ea nu produce efecte.,,

Dar in situatia in care salariatul nu mai vine la munca ? Ca sa produca efecte notificarea, este suficient sa o trimit prin posta cu confirmare de primire ?

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Eniko Bene
 User Eniko Bene
a raspuns la intrebare la 30 Aug. 2013
Multumesc pentru raspuns.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 29 Aug. 2013
Da, se poate. Salariatul fiind inca in perioada de proba incetarea poate avea loc exclusiv prin notificare scrisa la initiativa oricareia dintre parti. Notificarea se intocmeste anterior datei la care doriti sa inceteze contractul, astfel incat salariatul sa fie informat din timp. Este esential insa ca salariatul sa semneze pentru primirea notificarii, altfel ea nu produce efecte.

Alte intrebari despre Contract de munca

TOP RASPUNSURI 2024