ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

prima angajare


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


tocmai mi.am deschis o firma si as vrea sa stiu ce documente imi trebuiesc pentru a.mi face carte de munca nemaiavand pana acum si pe unde ar cam trebui sa ma inscriu ... va ultumesc anticipat

Victor Ciobanu
 User  Victor Ciobanu
a intrebat la 27 Aug. 2011
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Viviana Serni
 Expert Viviana Serni
a raspuns la intrebare la 28 Aug. 2011
De curand a fost pblicat in MOficial si un Ordin al Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei sociale, care va ghideaza in munca de depunere a REVISAL.

Este vorba despre Ordinul MMFPS nr. 1918/2011, care a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 587 din 19 august 2011.

Succes!
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Viviana Serni
 Expert Viviana Serni
a raspuns la intrebare la 28 Aug. 2011
Felicitari pentru deschiderea firmei!

Cartile de munca pe suport hartie nu mai exista din ianuarie 2011.

Locul lor a fost luat de un program informatic numit REVISAL, care se poate obtine de la ITM si care se numeste registrul general de evidenta informatizata a salariatilor.

DVS trebuie sa incheiati, in forma scrisa sub sanctiunea nulitatii, in calitate de salariat, un contract individual de munca cu societatea pe care trebuie sa-l inregistrati cu o zi inainte de inceperea activitatii in REVISAL. Pentru a-l putea inregistra trebnuie sa va treceti in fisa postului expe aceasta atributiune. Sau delegati aceasta sarcina unui inspector de resurse umane autorizat de ITM, prin incheierea unui conttract de prestari servicii.

Cititi si HG 500/2011!

Toate modificarile la CIM trebuie operate in ziua efectuarii lor.
Registrul se transmite la inspectoratul territorial de munca in format electronic, prin utilizarea uneia dintre urmatoarele modalitati:
a prin completarea on-line a bazei de date existente pe portalul Inspectiei Muncii;
b prin e-mail, pe baza de semnatura electronica;
c prin depunerea la sediul inspectoratului teritorial de munca in format electronic, insotit de o adresa de inaintare semnata de angajator.

De asemenea trebuie sa aveti la sediul societatii un dosar personal al fiecarui salariat care va cuprinde: copie act de identitate, curricullum vitae, diploma de studii, certificat medical din care sa reiasa ca este apt de munca - lipsa lui conduce la nevalabilitatea si nulitatea CIM, uneori cazier judiciar/fiscal depinde de functie...

Alte intrebari despre Contract de munca

Expertii nostri
Ioana Popa
adriana iancu alexei delimart Viviana Serni G Stancu Gratiela Petrescu George Andreescu
TOP RASPUNSURI 2024