ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

administrator decedat, cine semneaza anumite documente legate de salariati?


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,



In cazul in care administratorul unei societati decedeaza iar mostenitorii legali nu
accepta mostenire societatea , ce se intampla cu contractele de munca ale angajatilor firmei respective? In cazul in care mostenitorii legali accepta mostenire firma , pe perioada derularii succesiunii cine semneaza actele?



Multumesc!

Simona Serban
 User  Simona Serban
a intrebat la 02 Mar. 2016
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adriana Iancu
 Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 07 Mar. 2016
Functia de reprezentare insemnand semnarea diferitelor acte, incheierea de acte juridice in numele si pe contul societatii,se exercita in mod direct de administratorul caruia i s-au incredintat asemenea puteri si tocmai de aceea actul constitutiv sau asociatii, prin hotarare adoptata in conditiile legii, pot permite administratorului sa delege o parte din atributiile sale de reprezentare catre o alta persoana.
Cu alte cuvinte, in lipsa unui acord expres in acest sens, nimeni nu poate incheia nicio operatiune ce tine de dreptul de reprezentare a societatii.

Alte intrebari despre Legislatia muncii

TOP RASPUNSURI 2024