Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Ce se intampla cu o angajata insarcinata cu assignament temporar?


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua! Ma aflu in urmatoarea situatie: lucrez in cadrul unei companii multinationale. Contractul meu individual de munca este pe perioada nedeterminata in cadrul departamentului facturare. Din 2015 desfasor o alta activitate in cadrul aceleiasi companii, in departamentul financiar - dar pe noua pozitie sunt asignata temporar pana la data de 31.05.2017. Din ceea ce mi s-a comunicat, fara nimic semnat aceasta asignare se va prelungi inca un an, teoretic
Intre timp echipa de facturare a fost externalizata si angajatii au semnat un contract cu un alt angajator care presteaza servicii pt multinationala in care lucrez. M-am interesat la acel moment si mi s-a spus asa: daca departamentul fnanciar nu mai vrea sa te pastreze fie te intorci in echipa de facturare dar trebuie sa-ti dai acordul sa schimbi angajatorul, fie iti vom acorda un loc intr-o echipa neexternalizata daca doresti sa pastrezi angajatorul - practic pozitia mea pe vechiul angajator nu mai exista.
In momentul de fata eu sunt insarcinata si probabil undeva la jumatatea lunii mai dupa ce trec de primul trimestru o sa imi anunt sarcina.
Care sunt obligatiile angajatorului in acest caz?
Departamentul financiar poate sa inceteze colaborarea cu mine si sa ma intoarca intr-o echipa neexternalizata(eu nu vreau sa schimb angajatorul) si implicit sa primesc un salariu mult mai mic? Sau este obligat sa ma pastreze pana la intrarea in prenatal pe aceasta pozitie? Cum se aplica legea in acest caz?
Multumesc anticipat!

Anamaria Munteanu
 User  Anamaria Munteanu
a intrebat la 14 Apr. 2017
7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

Alte intrebari despre Legislatia muncii

TOP RASPUNSURI 2018
Buna ziua!Datele mele cu privire la pensionare:sex = Mdata nasterii = 28.01.1963stagiu militar = 9 lunifacultate = 5 ani...[citeste mai mult]
Publicat la data 04 Dec. 2018 3 raspunsuri
Se poate acorda spor de vechime in munca unui salariat care a avut somaj in perioada 08.12.2001-08.08.2002[citeste mai mult]
Publicat la data 04 Dec. 2018 1 raspuns
Buna ziua,Am o intrebare legat de concediul de odihna si repartizarea zilelor dintr-un an. Daca de exemplu lucru de...[citeste mai mult]
Publicat la data 03 Dec. 2018 1 raspuns
In baza noii legi a pensiilor as putea Óncheia un contract cu Casa de pensii pentru a achita contributiile pe perioada...[citeste mai mult]
Publicat la data 04 Dec. 2018 1 raspuns
Datele mele sunt:Nascuta in 2 iunie 1964sex fvechime in munca de 36 ani si 7 lunidin care 19 ani si 8 luni grupa 2Va...[citeste mai mult]
Publicat la data 07 Dec. 2018 4 raspunsuri
se pot acorda 7 zile concediul de odihnńÉ aferent anului 2017Ón anul 2019 unui salariat care s-a aflat in concediu fara...[citeste mai mult]
Publicat la data 04 Dec. 2018 1 raspuns