Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu

Ce se intampla cu o angajata insarcinata cu assignament temporar?


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua! Ma aflu in urmatoarea situatie: lucrez in cadrul unei companii multinationale. Contractul meu individual de munca este pe perioada nedeterminata in cadrul departamentului facturare. Din 2015 desfasor o alta activitate in cadrul aceleiasi companii, in departamentul financiar - dar pe noua pozitie sunt asignata temporar pana la data de 31.05.2017. Din ceea ce mi s-a comunicat, fara nimic semnat aceasta asignare se va prelungi inca un an, teoretic
Intre timp echipa de facturare a fost externalizata si angajatii au semnat un contract cu un alt angajator care presteaza servicii pt multinationala in care lucrez. M-am interesat la acel moment si mi s-a spus asa: daca departamentul fnanciar nu mai vrea sa te pastreze fie te intorci in echipa de facturare dar trebuie sa-ti dai acordul sa schimbi angajatorul, fie iti vom acorda un loc intr-o echipa neexternalizata daca doresti sa pastrezi angajatorul - practic pozitia mea pe vechiul angajator nu mai exista.
In momentul de fata eu sunt insarcinata si probabil undeva la jumatatea lunii mai dupa ce trec de primul trimestru o sa imi anunt sarcina.
Care sunt obligatiile angajatorului in acest caz?
Departamentul financiar poate sa inceteze colaborarea cu mine si sa ma intoarca intr-o echipa neexternalizata(eu nu vreau sa schimb angajatorul) si implicit sa primesc un salariu mult mai mic? Sau este obligat sa ma pastreze pana la intrarea in prenatal pe aceasta pozitie? Cum se aplica legea in acest caz?
Multumesc anticipat!

Anamaria Munteanu
 User  Anamaria Munteanu
a intrebat la 14 Apr. 2017
17 formulare obligatorii pentru Departamentul de Resurse Umane
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "17 formulare obligatorii pentru Departamentul de Resurse Umane"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

Alte intrebari despre Legislatia muncii

TOP RASPUNSURI 2017
Buna ziua! In cazul in care o salariata intra in concediul de maternitate(126 zile) incepand cu data de 10.01.2018,...[citeste mai mult]
Publicat la data 12 Dec. 2017 1 raspuns
Buna ziua ! Am 2 contracte de munca, unul de 8h/zi si altul de 2h/zi. La cel de 2h/zi pot lucra si sambata? si care e...[citeste mai mult]
Publicat la data 10 Dec. 2017 1 raspuns
Buna ziua, incepand cu data de 25.10.2016 am solicitat suspendarea pensiei anticipate.In anul acesta au aparut...[citeste mai mult]
Publicat la data 09 Dec. 2017 2 raspunsuri
Buna ziua,Va rog sa ma ajutati ce documente trebuiesc intocmitecazul societatilor care au sub 21 de salariati privind...[citeste mai mult]
Publicat la data 12 Dec. 2017 1 raspuns
Buna,Snt nascut n 14ianuarie 1964.Bărbat35 ani si 4 luni vechime.9 ani grupa 1.8 ani grupa 2.Va rog sa-mi spuneti...[citeste mai mult]
Publicat la data 13 Dec. 2017 1 raspuns
Buna ziua,Ca asociat la o firma cu doi asociati, unde nu sunt eu administrator ma pot pensiona pe caz de boala cu grad...[citeste mai mult]
Publicat la data 09 Dec. 2017 2 raspunsuri

X