ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

ReviSal, sediul social al firmei difera de punctul de lucru


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Ma numesc Lica Balan si sunt inspector personal la o societate care are sediul social in Bucuresti (CUI:xxxx) si punct de lucru in Bacau(CIF:xxxxxx). Salariatii firmei sunt pe punct de lucru Bacau deci pe CIF.
Am angajat 1 sal. care lucreaza la sediul social si este somer indemnizat peste 45 ani deci conf. legii somajului va beneficia si de prevederile art. 85 din Legea somajului.
La ITM Bucuresti trebuie sa trimit inregistrarea angajatului in registrul electronic si o cerere de obtinere a parolei pentru a putea modifica online orice modificare pentru salariatul respectiv.
Ce alte acte trebuie sa mai trimit la ITM Bucuresti si ce alta solutie mai exista inafara de a face un drum la Bucuresti?
La ITM Bacau am o cerere in acest sens dar, mi s-a spus ca trebuie sa merg la ITM Bucuresti pentru ca sediul social al firmei este la Bucuresti.
Multumesc mult!

Lica Balan
 User  Lica Balan
a intrebat la 15 Oct. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 15 Oct. 2013
Este corect ce v-au spus de la Bacau, dar se poate rezolva. O solutie care v-ar putea simplifica situatia ar fi ca angajatorul sa va autorizeze sa infiintati Revisal, astfel incat sa trimiteti Revisal in Bacau. Ordinul 1918/2011 prevede aceasta posibilitate.


Ordinul 1918/2011:

2. Unitatile fara personalitate juridica ale angajatorilor - sucursale, agentii, reprezentante, puncte de lucru, sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica, precum si misiunile diplomatice, oficiile consulare ale altor state in Romania, respectiv, dupa caz, insitutele culturare si reprezentantele comerciale si economice ale altor state din Romania - au obligatia de a infiinta, completa si transmite registrul general de evidenta a salariatilor, daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
a) au primit delegare de competenta pentru incadrarea personalului prin incheierea contractelor individuale de munca;
b) au primit delegare de competenta pentru infiintarea si completare registrului general de evidenta a salariatilor.

3. Unitatile fara personalitate juridica care indeplinesc conditiile mentioante la pct. 2 pot incheia contracte de prestari servicii in vederea completarii si transmiterii registrului, daca au primit delegare in acest sens.

Catre sediul din Bucuresti puteti trimite in format scanat contractul spre persoana care se ocupa de acest aspect, pentru ca ea sa-l poata inregristra si transmite catre ITM. Sau daca nu va trebui cumva sa ajunga la Bucuresti acel contract ca sa poata fi operat in Revisal.

Alte intrebari despre Legislatia muncii

Expertii nostri
Ioana Popa
Marius Ion alexei delimart Gratiela Petrescu George Andreescu adriana iancu violeta Georgescu
TOP RASPUNSURI 2024