ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

adeverinta gr. II de munca


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,
Mi-am desfasurat activitatea in cadrul TCIF-unitate care actualmente nu mai exista.Am reusit sa obtin adeverinta de grupa II de la cei care au in prezent arhiva fostului TCIF, in care mi s-a facut urmatoarea specificatie:..;a fost incadrata in procent de 100% in gr II de munca, conform nominalizarii efectuate prin aprobarea consiliului de administratie, proces verbal nr. 1 din 11.01.1991. Temeiul juridic il reprezinta HG.1223/20.11.1990 si ordin. 50/1990."..La casa de pensii mi s-a spus ca adeverinta nu este valabila decit insotita de procesul verbal si tabelul nominal mentionat . Am incercat sa obtin acel proces verbal si tabelul nominal, dar nu mi s-a dat decit tabelul nominal cu functiile ce se incadreaza in gr.II si pe care este specificat ca a fost aprobat in consiliul de administratie din 11.01.1991., deoarece procesul verbal nu se mai gaseste in arhiva.
Este corect sa mi se ceara sa anexez la adeverinta de gr.II aceste documente ? Si daca da, atunci ceea ce mi s-a putut da de la arhiva poate fi luat in considerare ? In cazul in care nu mi se ia in considerare aceasta adeverinta eu voi pierde 8 ani de grupa II si va trebui sa amin pensionarea sau pot depune dosarul asa , urmind sa chem in instanta casa de pensii ? Va rog, as dori sa stiu ce pasi trebuie sa urmez .
MULTUMESC

Letitia Badulescu
 User  Letitia Badulescu
a intrebat la 28 Mai. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

3 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns userului Georgeta Ganea la 28 Mai. 2013
Scuze, nu vi se adreseasa acest raspuns.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 28 Mai. 2013
Vin si cu o completare regferitoere la termenele de contestare in instanta si in cazul suspendarilor de CIM
Art. 211 din Legea 62 din 2011
Cererile pot fi formulate de cei ale caror drepturi au fost incalcate dupa cum urmeaza:
a) masurile unilaterale de executare, modificare, suspendare sau incetare a contractului individual de munca, inclusiv angajamentele de plata a unor sume de bani, pot fi contestate in termen de 45 de zile calendaristice de la data la care cel interesat a luat cunostinta de masura dispusa;
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 28 Mai. 2013
Nu este corect sa va ceara si aceste documente.Este suficienta adebverinta care de altel in continutul acesteia are si aceste
OBSERVAÅ¢II: ..........

Menţionăm că prezenta adeverinţă s-a eliberat ?n baza documentelor, verificabile, aflate ?n arhiva societăţii, cunosc?ndu-se at?t prevederile Codului penal referitoare la falsul ?n ?nscrisuri oficiale, c?t şi prevederile legislaţiei de reglementare a pensiilor din sistemul public, potrivit cărora angajatorul poartă ?ntreaga răspundere pentru valabilitatea şi corectitudinea actelor doveditoare utilizate la stabilirea drepturilor de pensie.
Depuneti dosarul de pensie si in conditiile in care vi-l respinge prin nevalorificarea adeverintei in primul rand contestati decizia la casa si ulterior faceti actiune de chemare in judecata a casei de pensii.
Art. 149 din Legea 263 din 2010
(1) Deciziile de pensie emise de casele teritoriale de pensii si de casele de pensii sectoriale pot fi contestate, in termen de 30 de zile de la comunicare, la Comisia Centrala de Contestatii, respectiv la comisiile de contestatii care functioneaza in cadrul Ministerului Apararii Nationale, Ministerului Administratiei si Internelor si Serviciului Roman de Informatii.
(2) Procedura de examinare a deciziilor supuse contestarii reprezinta procedura administrativa prealabila, obligatorie, fara caracter jurisdictional.
(3) Comisia Centrala de Contestatii functioneaza in cadrul CNPP.
(4) Deciziile de pensie necontestate in termenul prevazut la alin. (1) sunt definitive.


Alte intrebari despre Pensii

TOP RASPUNSURI 2024