ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Pensie de invaliditate gradul 3


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,

Am primit decizia de la comisia de expertiza a capacitatii de munca cu incadrare in gradul 3. Sunt incadrata in munca cu timp partial de 4 ore.
In acest caz, care este procedura de urmat? Pentru ca in lege am gasit doar varianta cand se trece de la 8 ore la patru ore cu inchiderea CIM de 8 ore si deschiderea altuia de 4 ore.
In cazul meu cum se procedeaza?
In aceasta situatie mai trebuiie sa duc la casa de pensii adeverinta de incetare?

Va multumesc anticipat pentru raspuns


Slavila Gabriela
 User  Slavila Gabriela
a intrebat la 31 Iul. 2012
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 31 Iul. 2012
Va inceta contractul de munca pe invaliditate la data comunicarii deciziei de pensionare in baza art . 56 al 1 litera c din codul muncii.
Plata pensiei se va face de la data acceptarii cererii de pensionare sau dupa ultima zi de concediu medical. In perioada de la data deciziei medicale pana la incetarea CIM , trebuie facut un act aditional de modificare a timpului de lucru de la 8 ore la 4 ore.Inteleg ca deja ati trecut la program de 4 ore
Dupa incetarea CIM pe baza deciziei de pensionare ,se incheie un alt contract de munca cu cel mult 4 ore pe perioada determinata sau nedeterminata, Aveti dreptul la cumul pensie cu salariu potrivit articolului 118 din Legea 263 din 2010. La casa de pensii angajatorul va trebui sa va dea o adeverinta din care sa rezulte data incetarii platii indemnizatiei pentru incapacitate temporara de munca/copia ultimului certificat de concediu medical sau, dupa caz, adeverinta din care sa rezulte data incetarii calitatii de asigurat (original); r
Acte necesare pentru dosarul de pensionare in baza HG 257 din 2011sunt prevazute la art 76 .In extras mentionez doar cateva acte
b) pentru pensia de invaliditate:
??? cerere pentru inscrierea la pensie (anexa nr. 7);
??? actele mentionate la lit. a);
??? decizia medicala asupra capacitatii de munca (original);
??? adeverinta din care sa rezulte data incetarii platii indemnizatiei pentru incapacitate temporara de munca/copia ultimului certificat de concediu medical sau, dupa caz, adeverinta din care sa rezulte data incetarii calitatii de asigurat (original);
;;


Alte intrebari despre Pensii

TOP RASPUNSURI 2024