ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

cum se repartizeaza timpul de munca


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


incepand cu 01.09.2011 conform deciziei isj.ph administratorul de gradinita preia sarcinile secretarului.Tot administratorul de gradinita cu program prelungit 12grupe este si casier,incasand lunar contributia de la 285 de copii,face si contabilitate primara si administreaza si localul gradinitei cu tot ce include administratie de cantina ,materiale de curatenie si reparatii,etc.Efectiv in cele 8 ore de program din care 1 ora o pierzi pe la trezorerie cand duci banii de incasari si ordine de plata si alte acte,ca esti si un fel de curier al institutiei, nu ai cum sa mai faci si secretariat cu tot ce include secretariatulsalarizare ,stat de personal. stat de functii. revisal ,edusal reactualizat si readaptat luna de luna, eliberari adeverinte,etc.
Mentionez ca institutia nu a avut post de secretar niciodata, aceasta activitate fiind facuta de secretarii angajati la centrul financiar la care era arondata gradinita.
Administratorii au preluat aceaste sarcini fara avea pregatirea necesara si fara acunoaste legislatia pentru aceasta functie,pentru ca nu a avut nici o legatura cu activitatea pentru care au fost angajati si au dat concurs pentru functia de administrator.
Intrebare: cand voi face cerere de concediu pentru ce functie voi face ? casier?administrator?magaziner?secretar?si cine ma va suplini pentru toate aceste functii?
Mai nou se zice ca tot eu trebuie sa scriu deciziile de incadrare , fisele postului si sa am si grija sa le actulizez, deci in curand cred ca o sa preiau si din aributiile directorului.
Va rog frumos sa imi raspundeti la intrebare si sa ma lamuriti cine raspunde daca la vreun control nu sunt toate actele la zi sau completate corect? multumesc din suflet.

Adaugata in: Timp de munca
Liliana Petre
 User  Liliana Petre
a intrebat la 14 Dec. 2011
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 15 Dec. 2011
Cand faceti cererea de concediu o veti face in functie de contractul de munca, respectiv pozitia trecuta in CIM conform codului COR.

Din ce povestiti dvs sunteti un fel de "om bun la toate", desi mare parte din activitatile pe care le desfasurati pot fi incadrate pe un singur post, in domeniul resurselor umane. Toate aceste atributii ar trebui sa apara in fisa postului iar de fiecare data cand vi se aloca noi atributii ar trebui ca acestea sa fie adaugate in fisa postului respectiv. Daca angajatorul doreste sa ocupati mai multe functii in cadrul aceleasi companii, ar fi de preferat sa va intocmeasca CIM pentru fiecare, cu salariul aferent.

In cazul unui control de raspuns raspunde angajatorul nu dvs. Incercati sa aveti o discutie cu el si sa ii punctati problema timpului si a supra-solicitarii, iar acolo unde simitit ca nu mai aveti loc de activitati noi incercati eventual sa ii evidentiati acest lucru pentru a nu va supraincarca si reduce eficienta in derularea activitatilor pe care deja le aveti alocate.

Alte intrebari despre Timp de munca

TOP RASPUNSURI 2024