Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Ce tip de master este necesar pentru a ocupa o functie publica de conducere?


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna seara!Va rog ajutati-ma cu niste sfaturi!
Sotia mea este bugetar.Doreste sa inceteze activitatea pentru o perioada de 3,4 ani.In acest timp vrea sa faca si un master(prefera in management) care sa fie valabil la orice institutie publica.O afecteaza in vreun fel intreruperea activitatii atunci cand va dori sa concureze pentru o functie publica de conducere?Este necesar sa aiba continuitate in sistem ori nu conteaza?
Facand trimitere la articolul 66 litera a din Legea 188/1999 vad ca nu este mentionat in mod expres ce tip de master in management trebuie sa ai pentru a ocupa o functie publica de conducere.Asadar poate sa faca de exemplu master in managementul comertului sau trebuie sa faca un master in managementul functiei publice?Exista asa ceva??
Citez articolul 66,litera a,Legea 188/1999:Pentru a participa la concursul de promovare intr-o functie publica de conducere, functionarii publici trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a)sa fie absolventi de masterat sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
b)sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
c)sa indeplineasca cerintele specifice prevazute in fisa postului;
d) sa indeplineasca conditiile prevazute la art. 57 alin. (6);
e) sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi.
Va multumesc respectuos!






























































Manager Man
 User  Manager Man
a intrebat la 14 Feb. 2017
17 formulare obligatorii pentru Departamentul de Resurse Umane
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "17 formulare obligatorii pentru Departamentul de Resurse Umane"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

Alte intrebari despre Cariera si performanta

TOP RASPUNSURI 2018
Lucrez intr-un salon de infrumusetare de 15ani,din momentul deschiderii salonului.Anul trecut ,in octombrie,s-a schimbat...[citeste mai mult]
Publicat la data 13 Ian. 2018 1 raspuns
In cartea de munca am perioada de 18 ani din care angajatorul nu si-a platit o parte din contributii. La serviciul...[citeste mai mult]
Publicat la data 12 Ian. 2018 2 raspunsuri
Buna ziua Ma numesc Rodica Mutu si sunt nascuta la data de 4.07.1960 M-am angajat la data de 28.09.1984 Am lucrat in...[citeste mai mult]
Publicat la data 10 Ian. 2018 1 raspuns
După ce a fost recunoscuta o adeverința de grupa la simularea pentru pensie anticipata,poate fi respinsă la...[citeste mai mult]
Publicat la data 11 Ian. 2018 3 raspunsuri
Buna ziua.Sunt nascut in luna 17.10.1968 in municipiul Vulcan,judetul Hunedoara.Am lucrat in grupa 1 de munca in minerit...[citeste mai mult]
Publicat la data 16 Ian. 2018 1 raspuns
Buna seara! Eu fiind pensionara anticipat partiala cu diminuare de 12% si avand inca 2 ani pana la pensia pentru limita...[citeste mai mult]
Publicat la data 14 Ian. 2018 1 raspuns

X