ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Recrutare si Cultura organizationala


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Cat este de important pentru ca procesul de recrutare sa interconecteze candidatul si cultura organizationala?

Gabriel Zincu
 User  Gabriel Zincu
a intrebat la 09 Iul. 2011
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
G Stancu
 Consultant G Stancu
a raspuns la intrebare la 18 Iun. 2011
Personalitatea si modul de relationare si de lucru al persoanei care va fi angajata pentru un post este foarte important sa fie compatibile cu personalitatea si cultura organizatiei. Atat din punct de vedere psihologic, dar si pentru activitatea in sine si performante.

De obicei sunt preferati la angajare candidatii care se pot integra usor intr-o echipa si doresc sa se adapteze culturii organizationale.

Personalitatea si cultura organizationala sunt rezultatul stilului de activitate al liderului organizatiei.

Prin deciziile, comportamentul, atitudinile, actiunile, valorile si principiile sale, liderul inculca oamenilor, constient sau inconstient, valorile si credintele din spatele comportamentului, atitudinilor sale. Astefl devenind, prin acceptare, reguli nescrise ale organizatiei.

Cultura organizationala putand fi numita ???the way it is???.

Prin imitatia trasaturilor positive si negative inerente, angajatii vor prelua modelul liderului, astfel ca se va ajunge la formarea si consolidarea unor trasaturi comune in randul membrilor unei organizatii, care formeaza cultura organizationala.

Prin urmare, acesti factori isi pun pregnant amprenta asupra dezvoltarii companiei, asupra intrarelationarii din companie, dar si asupra relationarii companiei cu exteriorul.
Este foarte importanta compatibilitatea angajatului cu personalitatea organizatiei, deoarece in functie de acest set de valori se realizeaza si promovarea angajatilor, si motivarea, si recompensarea.

Nu este suficient sa fii bun pentru post, trebuie sa ai si acelasi set de valori cu organizatia.

Alte intrebari despre Resurse umane

TOP RASPUNSURI 2024