ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Angajare persoane inscrise in baza de date ANOFM


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua!

Doresc sa angajez cateva persoane inscrise in baza de date ANOFM;
1. Cum public posturile pentru care solicit candidati?
2. Cum beneficiez de facilitati pentru categoriile "Proaspat Absolventi" si "Unic Intretinator"?

Va multumesc.

Clara Clara
 User  Clara Clara
a intrebat la 26 Nov. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

5 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Clara Clara
 User Clara Clara
a raspuns userului Ioana Popa la 28 Nov. 2013
Va multumesc foarte mult pentru promptitudine si coerenta, imi sunteti de mare ajutor si ma bucur ca v-am gasit site-ul!

O zi frumoasa
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului Ioana Popa la 27 Nov. 2013
Rectific: anexa se transmite catre AJOFM, nu ITM.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului Clara Clara la 27 Nov. 2013
Da, o completati dvs si o transmiteti catre ITM. Gasiti explicatia chiar in normele de aplicare a legii somajului - HG 174/2002, daca va uiati atent, de unde extrageti si anexa 1.

ART. 3
(1) Prin locuri de muncă vacante, potrivit art. 10 alin. (1) din lege, se ?nţelege locurile de muncă devenite disponibile ca urmare a ?ncetării raporturilor de muncă sau de serviciu, precum şi locurile de muncă nou-create.
(2) Comunicarea de către angajatori a locurilor de muncă vacante se va face pe suport de h?rtie sau ?n format electronic, pe suport magnetic ori e-mail, conform formularului prevăzut ?n anexa nr. 1.

Documentul se semneaza si se stampileza, orice document eliberat de angajator ar trebui sa aiba stampila unitatii. Iar cand mergeti la instituii publice sau banci este bine sa aveti mereu stampila la dvs.

Postul se mentine pana cand il declarati dvs ocupat, tot cu cei de la Agentie trebuie sa discutati ca sa va spuna ei cum procedeaza. Exista bursa locurilor de munca, eveniment perioadic, nu va imaginati ca toate posturile stau la un avizier pentru ca sunt foarte foarte multe.

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Clara Clara
 User Clara Clara
a raspuns userului Ioana Popa la 27 Nov. 2013
Va multumesc pentru raspuns, insa mi-ar fi necesari pasii de la intrebarea nr. 1 deoarece nu vreau sa fac drumuri dese pana la agentie in eventualitatea in care nu am ce-mi trebuie la mine.
In concluzie:
anexa 1 se completeaza pe calculator de catre angajator?
am nevoie de stampila cand o depun la AJOFM?
daca trebuie completata la fata locului trebuie completata de catre administrator?
cat timp raman afisate posturile?

Va multumesc inca o data.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 27 Nov. 2013
1. Va adresati AJOFM pentru publicatea acelor posturi la ei si ei va vor spune care sunt pasii de urmat in acest sens.

2. Tot de la AJOFM le obtineti, in baza unor documente solictitate de ei.

ART. 59 - HG 174/2002 privind normele de aplicare a Legii somajului nr. 76/2002.
(1) Pentru acordarea drepturilor prevăzute la art. 85 din lege, angajatorii vor ?ncheia cu agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, ?n termen de 12 luni de la data angajării persoanelor, o convenţie potrivit modelului prevăzut ?n anexa nr. 19.
(2) Termenul prevăzut la alin. (1) este termen de decădere din dreptul de a beneficia de măsurile de stimulare prevăzute la art. 85 din lege.
(3) ?n vederea ?ncheierii convenţiei prevăzute la alin. (1) angajatorii vor depune o declaraţie pe propria răspundere, din care să rezulte că ?n ultimii 2 ani nu au mai fost ?n raporturi de muncă sau de serviciu cu persoanele angajate, precum şi următoarele documente:
A. pentru persoanele cu handicap:
a) certificat eliberat de comisia de expertiză medicală a persoanelor cu handicap (copie);
b) actul de identitate (copie);
c) actul ?n baza căruia au fost ?ncadrate ?n muncă (copie);
d) declaraţie pe propria răspundere dată prin reprezentantul legal al angajatorului, din care să rezulte că, ?n raport cu numărul de angajaţi, angajatorul şi-a ?ndeplinit obligaţia potrivit legii de a angaja persoane cu handicap, respectiv că nu are potrivit legii obligaţia de a angaja persoane cu handicap;
B. pentru şomerii ?n v?rstă de peste 45 de ani:
a) actul de identitate (copie);
b) actul ?n baza căruia au fost ?ncadraţi ?n muncă (copie);
C. pentru şomerii părinţi unici susţinători ai familiilor monoparentale:
a) actul de identitate (copie);
b) actul ?n baza căruia au fost ?ncadraţi ?n muncă (copie);
c) actele prevăzute de lege ?n cazul familiilor monoparentale, prin care se face dovada privind componenţa familiei, filiaţia copiilor şi situaţia lor juridică faţă de reprezentantul legal (copie);
d) declaraţia pe propria răspundere a părintelui că membrii familiei monoparentale locuiesc ?mpreună;
D. pentru şomerii care ?n termen de cel mult 3 ani de la data angajării ?ndeplinesc, conform legii, condiţiile pentru a solicita pensie anticipată parţială sau de acordare a pensiei pentru limită de v?rstă, dacă nu ?ndeplinesc condiţiile de a solicita pensia anticipată parţială:
a) actul de identitate (copie);
b) actul ?n baza căruia au fost ?ncadraţi ?n muncă (copie);
c) certificatul privind stagiul de cotizare ?n sistemul asigurărilor sociale de stat realizat p?nă la data angajării;
d) actul eliberat de angajator cu privire la ?ncadrarea locului de muncă ?n condiţii deosebite sau speciale, după caz (copie);
e) actul emis de angajator, din care să reiasă datele la care persoana ?ndeplineşte condiţiile pentru a solicita pensie anticipată parţială sau de acordare a pensiei pentru limită de v?rstă, precum şi modul cum au fost calculate aceste date.

Gasiti lista documentelor si pe site-urile agentiilor de somaj.

Alte intrebari despre Angajare