Cum se poate face promovarea unui functionar public ?
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Buna ziua,
Am terminat Facultatea de Stiinte Juridice in 2000 (5 ani), m-am angajat la Primaria unui orasel infiintat in 2004 cu o populatie de 13500 pe postul inspector resurse umane iar in 2006 am trecut prin dispozitie pe postul de insp. urbanism unde sunt si astazi. Am facut cursuri de formare profesionala de 1 saptamana respectiv 6 luni in 2007 si 2008 dupa care in 2011 am urmat cursurile postuniversitare de urbanism si amenajarea teritoriului (1 an). In prezent ocup Functia publica- inspector,Grad professional- principal, Gradatie -4,Clasa ? 41,Salariu-1098 -20% vechime.
In organigrama, statul de functii este functia de arhitect sef pe care as vrea sa o ocup dar nu stiu cum....
Prin promovare....
Pentru concursul de promovare într-o funcţie publică de conducere, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:
- formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
- copia actului de identitate,
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
- cazierul administrativ.
Dar....
Funcţia de arhitect-şef este ocupată, în condiţiile legii, de un funcţionar public, specialist atestat de Registrul Urbaniştilor din România, având formaţia profesională după cum urmează:
c) de arhitect diplomat, urbanist diplomat, arhitect sau urbanist ori de inginer urbanist şi inginer în domeniul construcţiilor absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, absolvent al cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, organizate conform art. 36 alin. (10), la nivelul oraşelor;
SAU
legea nr.50/1991
art. 45
(1) În termen de 60 de zile de la publicarea prezentei legi, consiliile judeţene, Consiliul General al Municipiului Bucureşti, precum şi consiliile locale municipale, orăşeneşti şi ale sectoarelor municipiului Bucureşti vor organiza, în cadrul aparatului propriu, structuri de specialitate pentru îndeplinirea ATRIBUŢIILOR aflate în responsabilitatea arhitectului-şef, funcţionar public cu funcţie de conducere, şeful compartimentului/structurii de specialitate, cu atribuţii în domeniul urbanismului, amenajării teritoriului şi autorizării executării lucrărilor de construcţii, şi pentru:
a) avizarea documentaţiilor de amenajare a teritoriului şi urbanism, precum şi eliberarea certificatelor de urbanism;
c) întocmirea şi eliberarea autorizaţiei de construire/desfiinţare;
d) organizarea şi exercitarea controlului propriu privind disciplina în construcţii.
(5) Funcţia de arhitect-şef, prevăzută la alin. (1), se înscrie în nomenclatorul funcţiilor de conducere din cadrul aparatului propriu al consiliilor judeţene şi locale şi se ECHIVALEAZĂ după cum urmează:
b) şef serviciu, pentru arhitecţii-şefi ai oraşelor;
Conform OG 9/2008 si Legea 284/2010 este prevăzut acest spor din salariul de bază pentru " persoane cu responsabilități în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului și al autorizării executării lucrărilor de construcții cu precizarea să se utilizeze numai la commune 15% - eu sunt la oras, nu echivaleaza cu sef serviciu ?? 30%
Mentionez ca am trecut de la resurse umane la urbanism fara a beneficia de acest spor, daca se da...
Toata treaba e pana la bani...cum sa procedez....
Multumesc anticipat!
Buna ziua,
Am terminat Facultatea de Stiinte Juridice in 2000 (5 ani), m-am angajat la Primaria unui orasel infiintat in 2004 cu o populatie de 13500 pe postul inspector resurse umane iar in 2006 am trecut prin dispozitie pe postul de insp. urbanism unde sunt si astazi. Am facut cursuri de formare profesionala de 1 saptamana respectiv 6 luni in 2007 si 2008 dupa care in 2011 am urmat cursurile postuniversitare de urbanism si amenajarea teritoriului (1 an). In prezent ocup Functia publica- inspector,Grad professional- principal, Gradatie -4,Clasa ? 41,Salariu-1098 -20% vechime.
In organigrama, statul de functii este functia de arhitect sef pe care as vrea sa o ocup dar nu stiu cum....
Prin promovare....
Pentru concursul de promovare într-o funcţie publică de conducere, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:
- formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
- copia actului de identitate,
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
- cazierul administrativ.
Dar....
Funcţia de arhitect-şef este ocupată, în condiţiile legii, de un funcţionar public, specialist atestat de Registrul Urbaniştilor din România, având formaţia profesională după cum urmează:
c) de arhitect diplomat, urbanist diplomat, arhitect sau urbanist ori de inginer urbanist şi inginer în domeniul construcţiilor absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, absolvent al cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, organizate conform art. 36 alin. (10), la nivelul oraşelor;
SAU
legea nr.50/1991
art. 45
(1) În termen de 60 de zile de la publicarea prezentei legi, consiliile judeţene, Consiliul General al Municipiului Bucureşti, precum şi consiliile locale municipale, orăşeneşti şi ale sectoarelor municipiului Bucureşti vor organiza, în cadrul aparatului propriu, structuri de specialitate pentru îndeplinirea ATRIBUŢIILOR aflate în responsabilitatea arhitectului-şef, funcţionar public cu funcţie de conducere, şeful compartimentului/structurii de specialitate, cu atribuţii în domeniul urbanismului, amenajării teritoriului şi autorizării executării lucrărilor de construcţii, şi pentru:
a) avizarea documentaţiilor de amenajare a teritoriului şi urbanism, precum şi eliberarea certificatelor de urbanism;
c) întocmirea şi eliberarea autorizaţiei de construire/desfiinţare;
d) organizarea şi exercitarea controlului propriu privind disciplina în construcţii.
(5) Funcţia de arhitect-şef, prevăzută la alin. (1), se înscrie în nomenclatorul funcţiilor de conducere din cadrul aparatului propriu al consiliilor judeţene şi locale şi se ECHIVALEAZĂ după cum urmează:
b) şef serviciu, pentru arhitecţii-şefi ai oraşelor;
Conform OG 9/2008 si Legea 284/2010 este prevăzut acest spor din salariul de bază pentru " persoane cu responsabilități în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului și al autorizării executării lucrărilor de construcții cu precizarea să se utilizeze numai la commune 15% - eu sunt la oras, nu echivaleaza cu sef serviciu ?? 30%
Mentionez ca am trecut de la resurse umane la urbanism fara a beneficia de acest spor, daca se da...
Toata treaba e pana la bani...cum sa procedez....
Multumesc anticipat!
Adaugata in:
User Jitaru Mihai
a intrebat la 29 Apr. 2014
a intrebat la 29 Apr. 2014
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Alte intrebari despre Cariera si performanta
- Recunoastere diploma studii colegiu [1 raspuns]
- Concurs pentru ocuparea postului de manager spital de stat [1 raspuns]
- Grupa 2 de munca LA SCHIMBAREA LOCULUI DE MUNCA [1 raspuns]
- Diploma Colegiu Universitar este recunoscutÄ? ca Diploma [2 raspunsuri]
- A trecut mai bine de o luna de c??nd a??tept un rÄ?spuns [1 raspuns]