Angajare prin cumul de functii
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Intr-o institutie publica un contabil care are norma intreaga,se poate angaja pe alta functie cu 4ore pe zi sau doar cu 2 ore pe zi ,prin cumul de functii ?
Intr-o institutie publica un contabil care are norma intreaga,se poate angaja pe alta functie cu 4ore pe zi sau doar cu 2 ore pe zi ,prin cumul de functii ?
Adaugata in:
User Rodica Sodinca
a intrebat la 13 Mar. 2016
a intrebat la 13 Mar. 2016

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "TELEMUNCA - 10 SOLUTII oferite de specialitstii in Legislatia muncii si HR"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "TELEMUNCA - 10 SOLUTII oferite de specialitstii in Legislatia muncii si HR"!
1 raspunsuri
Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 13 Mar. 2016
a raspuns la intrebare la 13 Mar. 2016
Da.
Codul Muncii prevede la art.35 dreptul salariatului de a cumula mai multe functii la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea. Codul muncii nu face distinctia intre diferitele tipuri de contracte de munca care pot fi incheiate de o singura persoana, astfel incat acestea pot fi cu norma intreaga sau cu timp partial, pe perioada nedeterminata sau pe perioada determina, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator.
In acesta situatie fiind vorba de o institutie bugetara, fac precizarea ca devin incidente prevederile art. 30 din Codul muncii, conform carora ocuparea functiilor se poate realiza numai pe baza de concurs sau examen
Codul Muncii prevede la art.35 dreptul salariatului de a cumula mai multe functii la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea. Codul muncii nu face distinctia intre diferitele tipuri de contracte de munca care pot fi incheiate de o singura persoana, astfel incat acestea pot fi cu norma intreaga sau cu timp partial, pe perioada nedeterminata sau pe perioada determina, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator.
In acesta situatie fiind vorba de o institutie bugetara, fac precizarea ca devin incidente prevederile art. 30 din Codul muncii, conform carora ocuparea functiilor se poate realiza numai pe baza de concurs sau examen
Alte intrebari despre Contract de munca
- Modificare contract de munca perioada determinata [2 raspunsuri]
- cum activez un contract suspendat? [2 raspunsuri]
- Inregistrare in revisal si procedura incetare cim [1 raspuns]
- Ce se intampla cu CIM angajat cu decizia de pensionare pentru limita de varsta? [3 raspunsuri]
- Conditiile incheierii celui de al doilea contract de munca [1 raspuns]