ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Incetare contract de munca cu acordul partilor


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Ce documente trebuie semnate daca se inceteaza un contract de munca cu acordul ambelor parti? De asemenea ce documente trebuie aduse angajatorului la angajare?

Adaugata in: Contract de munca
Ramoo Ramona
 User  Ramoo Ramona
a intrebat la 18 Ian. 2014
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 20 Ian. 2014
Se semneaza cererea sau acordul de incetare de catre ambele parti, apoi angajatorul va intocmi adeverinta de vechime si fisa de lichidare, in dublu exemplar, cate una pentru fiecare parte. Incetarea se opereaza in Revisal in ziua incetarii si se transmite regstrul catre ITM, cu modificarea in discutie.

Pentru angajare actele esentiale sunt cele de stare civila, act de identitate, copie diplome si certificare solicitate, contract de munca, fisa postului si fisa de aptitudini pe care o va intocmi medicul de medicina muncii. In unele situatii pot fi solicitate si alte documente precum cazier judiciar.


Alte intrebari despre Contract de munca