ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

deduceri


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna seara. Va rog sa ma ajutati sa rezolv o problema. In luna noiembrie, firma la care lucram m-a anuntat ca mi se restructureaza postul incepand cu 1 ian. 2012. In aceste luni nu a fost necesara prezenta mea la birou. In luna decembrie am lucrat 5 zile la o alta firma. Va rog sa-mi spuneti cum trebuie sa procedez pentru deducerea personala eu am pastrat functia de baza la vechiul loc de munca. Va multumesc!

Adaugata in: Deduceri
Diana Visinoschi
 User  Diana Visinoschi
a intrebat la 09 Ian. 2012
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 09 Ian. 2012
Deducerea de baza se aplica in cazul functiei de baza existente in baza unui contract de munca. In cazul dumneavoastra, inteleg din ce spuneti dvs, ca raportul de munca aferent acestei functii de baza a incetat la data de 01.01.2012. Daca in prezent lucrati la o alta firma atunci deducerea salariala vi se poate aplica acolo, dat fiind faptul ca raportul de munca anterior este incetat si deci nu mai poate fi incadrat ca functie de baza.

Alte intrebari despre Deduceri

TOP RASPUNSURI 2024