drept utilizare semnatura digitala
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Buna ziua. Ma confrunt cu urmatoarea problema: sunt angajata (incepand din aceasta luna cu contract cu timp partial de munca, contabil, si nu stiu daca pentru a utiliza propria semnatura digitala la depunerea declaratiilor (bilant, etc) mai este nevoie de declaratie notariala a administratorului firmei. Nu este suficient faptul ca am cim?
Buna ziua. Ma confrunt cu urmatoarea problema: sunt angajata (incepand din aceasta luna cu contract cu timp partial de munca, contabil, si nu stiu daca pentru a utiliza propria semnatura digitala la depunerea declaratiilor (bilant, etc) mai este nevoie de declaratie notariala a administratorului firmei. Nu este suficient faptul ca am cim?
Adaugata in:
User Cristina Mitrica
a intrebat la 08 Apr. 2014
a intrebat la 08 Apr. 2014
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
3 raspunsuri
Expert Ioana Popa
a raspuns userului Ioana Popa la 08 Apr. 2014
a raspuns userului Ioana Popa la 08 Apr. 2014
Facturile sunt de obicei semnate de unitatea emitenta, si semnate de cel care are rolul de a le intocmi, a furnizorului sau a casierului.
Semnatura electronica, din cate cunosc eu, are un regim special. Pentru situatia contabililor puteti sa incercati sa obtineti o lamurire de la colegii mei, pe clubcontabilitate.manager.ro
Semnatura electronica, din cate cunosc eu, are un regim special. Pentru situatia contabililor puteti sa incercati sa obtineti o lamurire de la colegii mei, pe clubcontabilitate.manager.ro
Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 08 Apr. 2014
a raspuns la intrebare la 08 Apr. 2014
Semnatura proprie poate fi pusa pe documentele emise de unitate numai daca sunteti autorizata de angajator in acest sens sau daca figurati ca reprezentant legal al angajatorului. Numai acesta, sau insusi angajatorul, pot semna documentele emise.