ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Indemnizatie cresterea copilului


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


In ultimii 4 ani am avut venituri din 2 parti:
1 venit cu carte de munca in cadrul Ministerului Apararii Nationale ca si personal civil si al 2-lea venit pe baza unui contract de mandat in asigurari de unde anual am platit 16% impozit si de anul trecut si 5% pentru sanatate.
Unde trebuie sa imi depun dosarul pentru indemnizatia de crestere a copilului?
Cei din MApN spun ca ei imi dau bani doar pentru veniturile din MApN, iar la asistenta sociala imi spun ca nu pot depune 2 dosare.
Care este procedura corecta pentru cumularea veniturilor si acordarea indemnizatiei?
Multumesc.

Gianina Mihaila
 User  Gianina Mihaila
a intrebat la 21 Ian. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Gianina Mihaila
 User Gianina Mihaila
a raspuns userului Ioana Popa la 22 Ian. 2013
Cei care lucreaza in MApN de acolo iau bani, am vorbit la biroul financiar si au zis ca ei imi vor da bani si nu Directia de Asistenta Sociala.
chiar si cei de la Asistenta Sociala mi-au zis ca iau bani de la MApN...problema vine ca nimeni nu stie (nici Asistenta sociala nici MApN) de unde iau bani de pe urma contractului de mandat ...de aceea speram ca aici sa primesc un raspuns
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 21 Ian. 2013
Indemnizatia nu este platita de MApN, ci de stat, prin Primarie si Directia de Asistenta Sociala de care apartineti. Cei de la MApN va vor completa adeverinta privind veniturile realizate doar prin raportul de munca incheiat cu ei, nu pot declara veniturile pentru alte colaborari. Pentru contractul de mandat cereti o adeverinta de la firma de asigurari sau de la ANAF, ca sa faceti dovada platii impozitului pentru acel venit. El se va lua in considerarare la calcularea indemnizatiei. Depuneti un singur dosar, nu doua, dar in acelasi dosar includeti ambele adeverinte ca sa vi se in considerare ambele venituri, pentru ca ati platit impozit pentru amandoua.

Alte intrebari despre Legislatia muncii