ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Intreruperea sau reducerea temporara a activitatii, conform art. 52 alin.3 din codul Muncii afecteaza vechimea?


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,

In momentul in care am primit decizia de incetare a colaborarii cu firma respectiva ( intreruperea activitatii s-a facut conf. art. 55 lit. b din Codul Muncii), am primit si adeverinta de stabilire a vechimii plus fisa de la Revisal.
Am avut surpriza sa constat ca pe adeverinta apare ca si cum as fi avut un numar de 26 de zile de invoiri / concediu fara salariu si 13 zile de intreruperi conform art. 52, alin.3 din Codul Muncii.
Pe fisa de la Revisal apare perioada detaliata in care am avut aceste intreruperi.
Specific ca eu nu am stiut de aceste intreruperi si nici de zilele de concediu fara salariu.
Multumesc frumos astept raspunsul dvs la intrebarea mea si un sfat cum se procedeaza in continuare.

Adrian

Adaugata in: Legislatia muncii
Adrian Zamta
 User  Adrian Zamta
a intrebat la 11 Iul. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 12 Iul. 2013
Invoirile si concediul fara plata nu sunt acelasi lucru. Invoirile sunt un acord de vointa intre parti, pe cand concediul fara plata necesita o cerere din partea angajatului si aprobata de angajator. Cat timp insa nu ati inaintat nicio cerere in acest sens iar pentru suspendarea conform art. 52 (3) nu ati primit o decizie, nu este in regula, nu este legal ce apare in adeverinta. Incercati sa discutati cu angajatorul si daca nu va reface documentul cat sa corespunda cu realitatea puteti depune o sesizare la ITM, insa cel mai probabil va fi nevoie de interventia instantei, ceea ce inseamna sa depuneti o actiune dvs pentru reglarea situatiei si plata unor daune daca este cazul.

Alte intrebari despre Legislatia muncii

TOP RASPUNSURI 2024