Legislatia muncii
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Daca sunt administrator unic la o societate pot sa fiu si inspector Resurse Umane?
Daca DA va rog tare mult sa-mi spuneti care este baza legala.
Va multumesc!
Daca sunt administrator unic la o societate pot sa fiu si inspector Resurse Umane?
Daca DA va rog tare mult sa-mi spuneti care este baza legala.
Va multumesc!
Adaugata in:
User Lica Balan
a intrebat la 28 Ian. 2013
a intrebat la 28 Ian. 2013
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
4 raspunsuri
User Georgeta Ganea
a raspuns userului lica balan la 29 Ian. 2013
a raspuns userului lica balan la 29 Ian. 2013
Legea 30 din 1990 actualizata
Art. 1961
(1) ?n cazul societăţilor cu răspundere limitată cu asociat unic, acesta va exercita atribuţiile adunării generale a asociaţilor societăţii.
(2) Asociatul unic va consemna de ?ndată, ?n scris, orice decizie adoptată ?n conformitate cu alin. (1).
(3) Asociatul unic poate avea calitatea de salariat al societăţii cu răspundere limitată al cărui asociat unic este.
Art. 1961
(1) ?n cazul societăţilor cu răspundere limitată cu asociat unic, acesta va exercita atribuţiile adunării generale a asociaţilor societăţii.
(2) Asociatul unic va consemna de ?ndată, ?n scris, orice decizie adoptată ?n conformitate cu alin. (1).
(3) Asociatul unic poate avea calitatea de salariat al societăţii cu răspundere limitată al cărui asociat unic este.
User Lica Balan
a raspuns userului lica balan la 29 Ian. 2013
a raspuns userului lica balan la 29 Ian. 2013
Care este baza legala?
Va rog!
Va rog!
User Lica Balan
a raspuns userului georgeta ganea la 29 Ian. 2013
a raspuns userului georgeta ganea la 29 Ian. 2013
Daca sunt administratorul firmei pot sa am si in contract de munca cu timp partial?
Multumesc mult pentru raspuns!
Multumesc mult pentru raspuns!
User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 28 Ian. 2013
a raspuns la intrebare la 28 Ian. 2013
Decizia va apartine cine poate indeplini si aceste atributii.In cazul in care nu doriti sa angajati pe cineva pentru ca nu se justifica sau nu doriti sa anbgajati o firma prestatoare pentru acesta activitate puteti dumneavoastra sa o preluati.Pentru relatia cu ITM ,va trebui sa emiteti o decizie prin care sa va desemnati ca persoana care se ocupa de REVISAL sui relatia cu ITM pe aceasta problematica
SC................................SRL
Nr. Reg. Com.:....................
C.u.i.: ?.............................
Banca:...............................
Cont: ?.................................
MODEL
DECIZIA NR. ?...........
din.............................
pentru numirea persoanei autorizate pentru completarea şi transmiterea
Registrului general de evidenţă a salariatilor
Art.1. In conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1918/2011 ?ncep?nd cu
data de ??????, se desemnează ca persoana autorizata pentru
completarea şi transmiterea Registrului general de evidenţă a salariaţilor,
domnul/na
?..............................................................................................
Art.2. Atribuţiile şi responsabilităţile acestei persoane sunt completarea şi
transmiterea Registrului general de evidenţă a salariaţilor ?n conformitate cu
HG nr.500/2011 , publicata ?n M.Of 372/2011 şi Ordinul nr.1918/2011.
Art. 3. Prezenta decizie se va comunica salariatului ?n cauză.
Decizia se ?ntocmeste ?n două exemplare, un exemplar se ?nm?nează persoanei
nominalizate care semnează de luarea la cunoştinţă pe exemplarul care se
arhivează la dosarul personal.
Data:
Administrator,
?.................................................
SC................................SRL
Nr. Reg. Com.:....................
C.u.i.: ?.............................
Banca:...............................
Cont: ?.................................
MODEL
DECIZIA NR. ?...........
din.............................
pentru numirea persoanei autorizate pentru completarea şi transmiterea
Registrului general de evidenţă a salariatilor
Art.1. In conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1918/2011 ?ncep?nd cu
data de ??????, se desemnează ca persoana autorizata pentru
completarea şi transmiterea Registrului general de evidenţă a salariaţilor,
domnul/na
?..............................................................................................
Art.2. Atribuţiile şi responsabilităţile acestei persoane sunt completarea şi
transmiterea Registrului general de evidenţă a salariaţilor ?n conformitate cu
HG nr.500/2011 , publicata ?n M.Of 372/2011 şi Ordinul nr.1918/2011.
Art. 3. Prezenta decizie se va comunica salariatului ?n cauză.
Decizia se ?ntocmeste ?n două exemplare, un exemplar se ?nm?nează persoanei
nominalizate care semnează de luarea la cunoştinţă pe exemplarul care se
arhivează la dosarul personal.
Data:
Administrator,
?.................................................