ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Reglementare legala numar posturi pentru a putea fi sef birou


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua.
Exista un actul normativ care reglementeaza numarul de posturi necesare din subordine pentru a putea fi sef de birou, compartiment, serviciu, laborator, etc.. la institutiile publice?
Va multumesc.



Adaugata in: Legislatia muncii
Rotunjeanu Raluca
 User  Rotunjeanu Raluca
a intrebat la 20 Dec. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

3 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Viorica Greceanu
 User Viorica Greceanu
a raspuns la intrebare la 21 Iun. 2016
Legea nr. 161/2003 - art. XVI alin. (2)
birou - munim 5 posturi executie;
serviciu - minim 7 posturi executie;
directie - minim 15 posturi executie;
directie generala - minim 25 posturi executie.

Atentie, posturi executie nu inseamna numai functii publice, se poate numara aici si personalul contractual.

compartimentul nu este reglementat - pot fi oricate posturi de executie (de regula este mai mic decat biroul dar nu este oblogatoriu). ideea este ca seful de compartiment nu priemste remuneratie (sefii de birou, serviciu si directorii avea u ondemnizatie de conducere care se aplica la salariul de baza - 20% sef birou, 30% sef serviciu, 40 % director adj si 50 % director)

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 20 Dec. 2013
Nu exista pentru functiile mentioante de dvs, numai in cazul functionarilor publici. Legea redata de dna Ganea se refera doar la Primarii sau alte unitati administrative locale (consilii de exemplu). Nu si la celelalte institutii bugetare.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 20 Dec. 2013
Legea 161 din 2003 actualizata
CAPITOLUL III
Dispoziţii finale

Art. XVI

(1) Autorităţile şi instituţiile publice din administraţia publică centrală şi locală au obligaţia:

a) de a solicita avizul Agenţiei Naţionale a funcţionarilor publici pentru stabilirea funcţiilor publice, p?nă la data de 1 iunie 2003;

b) de a face modificările corespunzătoare ?n structura organizatorică şi ?n statele de funcţii, stabilirea numărului maxim de funcţii publice, cu respectarea prevederilor prezentei legi, p?nă la data de 1 iulie 2003;

c) de a face re?ncadrarea funcţionarilor publici, conform prevederilor prezentei legi, p?nă la data de 15 iulie 2003.

(2) Structura organizatorică a autorităţilor şi instituţiilor publice trebuie să respecte următoarele cerinţe:

a) pentru constituirea unui birou este necesar un număr de minimum 5 posturi de execuţie;

b) pentru constituirea unui serviciu este necesar un număr de minimum 7 posturi de execuţie;

c) pentru constituirea unei direcţii este necesar un număr de minimum 15 posturi de execuţie;

d) pentru constituirea unei direcţii generale este necesar un număr de minimum 25 de posturi de execuţie.

(3) ?n cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice din administraţia publică centrală numărul funcţiilor publice din clasa I este de minimum 70% din numărul total al funcţiilor publice.

(4) Abrogat.

(5) Abrogat.

(6) Abrogat.
Legea 161 actualizată prin:

Lege nr. 251/2006 - pentru modificarea şi completarea Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici din 23 iunie 2006, Monitorul Oficial 574/2006;

Ordonanţă nr. 2/2006 - privind reglementarea drepturilor salariate şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici pentru anul 2006 din 12 ianuarie 2006, Monitorul Oficial 57/2006;

Ordonanţă de urgenţă nr. 92/2004 - privind reglementarea drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici pentru anul 2005 din 10 noiembrie 2004, Monitorul Oficial 1091/2004;

Alte intrebari despre Legislatia muncii

TOP RASPUNSURI 2024