ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Decizie incetare contract de munca


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Cum pot obtine o decizie de incetare a contractului de munca, cand angajatorul are telefoanele nealocate, la fostul sediu de lucru nu mai este, contractul de inchiriere a spatiului fiind expirat, la registrul comertului am primit aceleasi informatii pe care le stiam, numere de telefon nealocate, spatiu de producti inexistent, iar la ITM registrul de evidenta a salariatilor mi sa spus ca numai angajatorul o poate face. Daca angajatorul nu e de gasit eu cum pot beneficia de aceasta decizie, imi trebuie pentru dosarul de pensie, decizia a venit dar cu punerea in plata la aducerea acestei decizii, au trecut deja 8 luni.Cu stima.

Mioara Bucur
 User  Mioara Bucur
a intrebat la 07 Feb. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 07 Feb. 2013
Mai faceti un demers la Arhivele Natinale Teritoriale si in paralel depuneti o cerere la Presedintele Casei de pensie unde ati depus dosarul prin care sa faceti cunoscuta problema dumneavoastra, Cereti chiar o audienta.
De la ITM cerei macar o dovada din care sa reiasa ca v-a incetat contrctul de munca.
Angajatorul avea obligatia sa depuna la ITM RGES daca s-a lichidat.
art 34 din codul muncii republicat
(6) In cazul incetarii activitatii angajatorului, registrul general de evidenta a salariatilor se depune la autoritatea publica competenta, potrivit legii, in a carei raza teritoriala se afla sediul sau domiciliul angajatorului, dupa caz.
hg 500 din 2011
ART 8 (6)?n măsura ?n care, din motive obiective, angajatorul se află ?n imposibilitatea de a elibera documentele prevăzute la alin. (3), salariatul sau fostul salariat poate solicita inspectoratului teritorial de muncă din raza căruia angajatorul ?şi desfăşoară activitatea eliberarea unei adeverinţe din care să rezulte elementele conţinute ?n registru, astfel cum a fost ?ntocmit şi transmis de către angajator. Inspectoratul teritorial de muncă ?n cauză eliberează documentul, ?n baza registrului electronic transmis de angajator, ?n termen de cel mult 15 zile de la data solicitării

Alte intrebari despre Pensii