ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

decizie pensie de boala


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Am dosarul depus de circa 5 luni si nu am primit nici un raspuns. Ce se poate face in cazul acesta? Exista o adresa de email unde se poate face reclamatie. Va multumesc.

Adaugata in: Pensii
Cristian Andrei Ioo
 User  Cristian Andrei Ioo
a intrebat la 26 Iun. 2012
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 27 Iun. 2012
Adresati-va oficiului de pensii unde ati depus cererea. Termenul legal este de45 de zile de la depunerea dosaruluisi inregistrarii cererii de pensionare
Art. 104 din Legea 263 din 2010
1 In sistemul public de pensii, pensiile se cuvin de la data indeplinirii conditiilor prevazute de prezenta lege, in functie de categoria de pensie solicitata.
2 Pensiile se stabilesc prin decizie a casei teritoriale de pensii sau a casei de pensii sectoriale, dupa caz, emisa in conditiile prevazute de prezenta lege, si se acorda de la data inregistrarii cererii.
3 In functie de elementele specifice fiecarei categorii de pensie, pensiile se acorda si de la o alta data, dupa cum urmeaza:
a de la data incetarii platii indemnizatiei pentru incapacitate temporara de munca sau, dupa caz, de la data incetarii calitatii de asigurat, cu exceptia asiguratilor prevazuti la art. 6 alin. 2, daca cererea a fost inregistrata in termen de 30 de zile de la data emiterii deciziei medicale de incadrare intr-un grad de invaliditate, in situatia pensiei de invaliditate;
b din prima zi a lunii urmatoare celei in care a avut loc decesul, daca cererea a fost depusa in termen de 30 de zile de la data decesului, in situatia pensiei de urmas acordate persoanei al carei sustinator era pensionar, la data decesului;
c de la data decesului, daca cererea a fost inregistrata in termen de 30 de zile de la aceasta data, in situatia pensiei de urmas acordate persoanei al carei sustinator nu era pensionar, la data decesului;
d de la data indeplinirii conditiilor de pensionare, daca cererea a fost inregistrata in termen de 30 de zile de la aceasta data, in situatia pensiei de urmas acordate persoanei care indeplineste conditiile prevazute de lege, referitoare la varsta standard de pensionare, ulterior decesului sustinatorului.



Art. 106
1 Admiterea sau respingerea cererii de pensionare se face prin decizie emisa de casa teritoriala de pensii, respectiv de casa de pensii sectoriala, in termen de 45 de zile de la data inregistrarii cererii.
2 Decizia prevazuta la alin. 1 cuprinde temeiurile de fapt si de drept in baza carora se admite sau se respinge cererea de pensionare.
3 In termen de 30 de zile de la comunicare, decizia de pensie poate fi anulata la cererea titularului.
4 Decizia casei teritoriale de pensii sau a casei de pensii sectoriale se comunica persoanei care a solicitat pensionarea, in termen de 5 zile de la data emiterii.

Alte intrebari despre Pensii

TOP RASPUNSURI 2024