ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


documente emise de angajator pentru salariat care iese la pensie


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Va rog frumos,in situatia in care se pensioneaza un salariat,ce documente trebuie sa intocmeasca angajatorul,in afara de decizia de incetare a CIM si adeverinta tip in care se trec toate mutatiile intervenite pe durata executarii contractului de munca si in care se mentioneaza si incetarea contractului.In decizia primita de salariat de la Casa de Pensii se mentioneaza:"Prezentati adresa de incetarea activitatii""La ce adresa se refera,ma puteti ajuta cu un model.
Multumesc.

Adaugata in: Pensii
Maria Costeanu
 User  Maria Costeanu
a intrebat la 01 Aug. 2014
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 01 Aug. 2014
Intrebati la CNPP cel mai bine. In aprecierea mea ea se refera la Decizia de incetere a activitatii catre CNPP, mai ales daca este vorba de o pensionara anticipata care sa nu permita cumularea acestui venit cu salariul.

Alte intrebari despre Pensii