Încetarea activității conf.art.55,lit.c
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Am depus cererea de încetare a activității la SOCIETATEA unde lucrez,am solicitat adeverință de încetare a activității,adeverință de vechime,lichidarea la zi cu drepturile bănești,prin poștă cu confirmare de primire.Am fost nevoit să procedez așa fiindcă la cele 3 cereri date la inspectorul de resurse umane,nu am primit numere de înregistrare.Care este termenul de rezolvare a acestei cereri ??
Am depus cererea de încetare a activității la SOCIETATEA unde lucrez,am solicitat adeverință de încetare a activității,adeverință de vechime,lichidarea la zi cu drepturile bănești,prin poștă cu confirmare de primire.Am fost nevoit să procedez așa fiindcă la cele 3 cereri date la inspectorul de resurse umane,nu am primit numere de înregistrare.Care este termenul de rezolvare a acestei cereri ??
Adaugata in:
User Daniel Dobrescu
a intrebat la 25 Iul. 2015
a intrebat la 25 Iul. 2015
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
1 raspunsuri
Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 25 Iul. 2015
a raspuns la intrebare la 25 Iul. 2015
La incetarea contractului trebuie sa primiti decizia de incetare a contractului, fisa de lichidare si adeverinta de vechime. Daca nu ati intrat in posesia lor,va puteti adresa in scris unitatii angajatoare in vederea eliberarii actelor de incetare a activitatii. Termenul este de 15 zile.
HG 500/2011
Art. 8
(3) La solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat angajatorul este obligat sa ii elibereze acestuia:
a) copii ale documentelor existente in dosarul personal;
b) copii ale paginilor din registrul electronic care cuprind inscrierile referitoare la persoana sa si/sau un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate, astfel cum rezulta din registrul general de evidenta si din dosarul personal, in termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii.
HG 500/2011
Art. 8
(3) La solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat angajatorul este obligat sa ii elibereze acestuia:
a) copii ale documentelor existente in dosarul personal;
b) copii ale paginilor din registrul electronic care cuprind inscrierile referitoare la persoana sa si/sau un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate, astfel cum rezulta din registrul general de evidenta si din dosarul personal, in termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii.
Alte intrebari despre Pensii
- Pensia de urmas - puncte stabilitate [1 raspuns]
- O persoana de 65 ani cu vechime contributiva 15 ani se poate pensiona [1 raspuns]
- Puncte de stabilitate dupÄ? pensionare [2 raspunsuri]
- Referitor la punctele de stabilitate prevazute in noua lege a pensiilor [1 raspuns]
- La 01 septembrie cand intra in vigoare legea 360 beneficiez de recalculare? [3 raspunsuri]