ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Care sunt conditiile pt a putea fi coordonator de birou?


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua!Sunt jurist intr-o institutie publica, mai exact singura pe comp.juridic si totodata singurul jurist din institutie.Intrebarea pe care o adresez este aceea daca pot fi numita coordonator de birou, pt a putea beneficia de spor de conducere?Va multumesc

Joana Pop
 User  Joana Pop
a intrebat la 22 Sep. 2015
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adriana Iancu
 Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 22 Sep. 2015
Functiile publice pot fi ocupate, conform prevederilor art.56 din Legea nr.188/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, prin procesul de promovare, transfer, redistribuire sau recrutare. In mod exceptional, ocuparea functiei publice poate fi realizata prin alte modalitati prevazute expres de lege.
Fiecare ordonator principal de credite si fiecare institutie din subordinea acestuia, ori finantata prin bugetul sau, va intocmi un plan de ocupare a functiilor publice.
Promovarea reprezinta modalitatea de dezvoltare a carierei functionarilor publici prin ocuparea, in conditiile legii unei:

a)functii publice cu grad profesional superior celui detinut anterior promovarii
b) functii publice dintr-o clasa superioara, ca urmare a obtinerii unei diplome de nivel superior si a promovarii examenului sau concursului organizat in acest sens
c) functii publice de conducere ca urmare a promovarii examenului sau concursului organizat in acest sens, in conditiile prezentei hotarari.
Promovarea in functie se face in urma unui examen sau concurs, care contine mai multe etape.
Acestea sunt: -decizia de organizare a concursului, stabilirea bibliorafiei, actul administrativ privind examenul de promvare, publucarea examenului, constituirea comisiei de examen, primirea inscrierilor, desfasurarea examenului, afisarea rezultatelor, primirea contetatiilor, rezulatatele finale, propunerea de numire, modificarea fisei postului, aviz de la Agentia nationala a functionarilor publici si actul administrativ de numire.
La concursul de promovare in grad profesional pot participa functionarii publici care:
-au cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza
- au obtinut cel putin calificativul "bine" la evaluarea anuala a performantelor individuale in ultimii 2 ani calendaristici
- nu au sanctiuni disciplinare neradiate in cazierul administrativ


Alte intrebari despre Resurse umane