Continuarea activitatii in aceeasi institutie publica dupa pensionare
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Un salariat din institutia noastra s-a pensionat, dar solicita in scris continuarea activitatii in aceeasi institutie pe o perioada determinata de timp. Care este procedura pe care trebuie sa o urmeze angajatorul in acest caz? Incheie actualul CIM si demareaza procedura de angajare cu tot ce presupune aceasta sau exista posibilitatea continuarii activitatii in baza aceluiasi CIM cu modificarea duratei sale?
Va multumesc!
Un salariat din institutia noastra s-a pensionat, dar solicita in scris continuarea activitatii in aceeasi institutie pe o perioada determinata de timp. Care este procedura pe care trebuie sa o urmeze angajatorul in acest caz? Incheie actualul CIM si demareaza procedura de angajare cu tot ce presupune aceasta sau exista posibilitatea continuarii activitatii in baza aceluiasi CIM cu modificarea duratei sale?
Va multumesc!
Adaugata in:
User Maria-floretina Neagu
a intrebat la 31 Mar. 2015
a intrebat la 31 Mar. 2015
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
1 raspunsuri
Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 01 Apr. 2015
a raspuns la intrebare la 01 Apr. 2015
Conform art 56 alin(1) lit c, contractul individual de munca inceteaza la data indeplinirii cumulative a conditiilor de varsta standard si a stagiului minim de cotizare pentru pensionare.
Daca se doreste continuarea activitatii se incheie un nou contract,in aceasta situatie devin incidente prevederile art. 30 din Codul muncii, conform carora ocuparea functiilor se poate realiza numai pe baza de concurs sau examen si tinand cont de prevederile OUG 77/2013.
Daca se doreste continuarea activitatii se incheie un nou contract,in aceasta situatie devin incidente prevederile art. 30 din Codul muncii, conform carora ocuparea functiilor se poate realiza numai pe baza de concurs sau examen si tinand cont de prevederile OUG 77/2013.
Alte intrebari despre Resurse umane
- Vechime in munca profesie liberala [1 raspuns]
- Vechime in munca la un contract cu timp partial [1 raspuns]
- Revisal operare indexare inflatie unui salariat aflat in concediu fara salariu [1 raspuns]
- Pana la ce varsta poate lucra un pensionar in privat ? [3 raspunsuri]
- ?Žn raportul pe salariat,de ce nu apare istoricul sporurilor? [1 raspuns]