COR medic medicina muncii
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Buna ziua,
Va rog frumos sa imi spuneti si mie care este codul COR pentru medic medicina muncii? Am cautat in COR si nu am gasit nimic.
Va mutumesc!
Buna ziua,
Va rog frumos sa imi spuneti si mie care este codul COR pentru medic medicina muncii? Am cautat in COR si nu am gasit nimic.
Va mutumesc!
Adaugata in:
User Valentin Mitrache
a intrebat la 11 Feb. 2013
a intrebat la 11 Feb. 2013
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
2 raspunsuri
User Valentin Mitrache
a raspuns userului Ioana Popa la 12 Feb. 2013
a raspuns userului Ioana Popa la 12 Feb. 2013
Va multumesc!
Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 11 Feb. 2013
a raspuns la intrebare la 11 Feb. 2013
Faceti incadrarea ca Medic Specialist - COR 221201. Se alege pozitia cea mai apropiata din COR daca difera de cea din Organigrama angajatorului.
Identificarea postului
Numele si prenumele titularului: ............
Denumirea postului: Medic Medicina muncii
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
Pozitia in COR / Cod: 221201
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
Departamentul / locatia: Medicina muncii
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
Nivelul postului: Conducere
Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului si are o echipa in subordine
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
Descrierea postului
Scopul general al postului
Titularul postului acorda asistenta medicala in specialitatea medicina muncii si acorda asistenta medicala de urgenta in limitele competentelor profesionale ce ii revin din autorizatia de libera practica.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
sa identifice principalele caracteristici ale sistemului / procesului supus evaluarii, alegerea metodei de evaluare si stabilirea instrument elor de lucru
sa acorde asistenta medicala in specialitatea medicina muncii
sa efectueze controalele medicale de angajare si sa completeze fisele medicale de angajare si fisa de aptitudini conform legislatiei in vigoare
sa efectueze controlul medical periodic al angajatilor si sa completeze fisa de control medical periodic conform legislatiei in vigoare
sa efectueze controlul medical de adaptare, la reluarea muncii si sa asigure supravegherea speciala a personalului angajat conform lagislatiei in vigoare
sa respecte confidentialitatea actului medical
sa respecte intimitatea fiecarui pacient
sa respecte programul de lucru si regulamentul de ordine interioara al unitatii
sa identifice factorii de risc si participarea la actiunile de evaluare a acestora
sa initieze evaluarile la locul de munca si sa avizeze metodele de control;
sa recomande investigatiile adecvate necesare pentru a stabili diagnosticul bolilor profesionale;
sa efectueze monitorizarea biologica a expunerii profesionale si a efectelor biologice consecutive expunerii
sa supravegheze factorii din mediul de munca si a practicii muncii care ar putea afecta sanatatea muncitorilor
sa consilieze in probleme de sanatate si securitate ocupationala igiena industriala, ergonomie si echipamente de protectie individuala
sa ofere primul ajutor si tratamentul de urgenta
sa participe la procesele de formulare si implementare a politicilor de sanatate, securitate si mediu in cadrul comitetelor de sanatate si securitate in munca de la nivelul intreprinderilor pe baza unor principii etice de inalta tinuta
sa evalueze capacitatea de munca, stabilirea aptitudinii pentru munca in relatie cu starea de sanatate si promoveaza adaptarea muncii la posibilitatile muncitorilor
sa evalueaze capacitatea si aptitudinea pentru munca
sa evalueze incapacitatea si handicapul in relatie cu munca
sa consilieze in probleme de reabilitare si reangajare;
sa analizeze datele cu privire la absenteismul din cauza de boala si accidente de munca;
sa evalueze necesitatile de sanatate ocupationala ale intreprinderii;
sa defineasca rolul si atributiile personalului in furnizarea unor servicii de sanatate ocupationala;
sa promoveze activitatile stiintifice multidisciplinare pe baza datelor adunate cu privire la expunere;
sa contribuie la selectia criteriilor care vor fi folosite pentru evaluarea propriei experiente a serviciului
sa prescrie tratamentul adecvat fiecarui pacient, cu respectarea normelor in vigoare
sa respecte confidentialitatea actului medical
sa respecte intimitatea fiecarui pacient
sa respecte programul de lucru si regulamentul de ordine interioara al unitatii
sa asigure in cadrul serviciilor furnizate potrivit pachetului de servicii de baza toate activitatile necesare, in limita domeniului de competenta a asistentei medicale primare
sa interpreteze investigatiile necesare in stabilirea diagnosticului
sa actualizeze lista proprie in functie de comunicarile transmise de casele de asigurari de sanatate
sa comunice caselor de asigurari de sanatate datele de identificare a persoanelor carora li s-au acordat serviciile medicale prevazute in pachetul minimal de servicii medicale
sa anunte in scris, in momentul inscrierii pe lista proprie a unui asigurat plecat de la un alt medic de familie, atat medicul de familie de la care a plecat asiguratul, cat si casa de asigurari de sanatate, in maximum 15 zile lucratoare
sa informeze angajatii cu privire la obligatiile furnizorului de servicii medicale si ale angajatului, referitoare la actul medical;
sa completeze corect si la zi formularele privind evidentele obligatorii cu datele corespunzatoare activitatii desfasurate, conform prevederilor legale in vigoare;
sa respecte ordinea si disciplina la locul de munca, timpul de munca aferent fiind de sapte ore zilnic, incluzand munca la cabinet si solicitarile la domiciliul asiguratilor;
sa se prezinte la locul de munca in deplina capacitate de munca pentru a putea indeplini in bune conditii sarcinile ce ii revin;
sa nu se prezinte la programul de lucru sub influenta bauturilor alcoolice;
sa aiba autorizatia de libera practica valabila (diploma de studii pentru medicii practicanti);
sa afiseze o tinuta vestimentara decenta si in concordanta cu normele de protectie a muncii din sistemul sanitar. Fiecare angajat va avea ecuson cu numele si prenumele scrise in clar precum si functia.
sa aiba asigurare de raspundere civila (malpraxis), valabila pe perioada practicarii profesiei
sa asigure pastrarea ordinii, disciplinei si curateniei la locul de munca si in zonele adiacente acestuia;
sa respecte masurile de securitate si sanatate la locul de munca;
sa cunoasca si sa respecte intocmai dispozitiile cu caracter normativ referitoare la munca pe care o indeplinesc, normele de protectie a muncii si PSI avand in vedere ca nu pot fi absolviti de raspundere prin invocarea necunoasterii acestora;
sa respecte fidelitatea fata de angajator;
sa apere patrimoniul cabinetului si sa previna orice sustragere de bunuri si sa ia masuri pentru evitarea degradarii lor;
sa nu paraseasca locul de munca fara aprobarea sefului ierarhic;
sa nu absenteze nemotivat, iar invoirile si concediile fara plata sa fie justificate si anuntate sefului ierarhic;
sa promoveze si sa intretina relatii de buna intelegere si colaborare cu colegii sau subordonatii;
sa promoveze in randul amgajatilor educatia de prevenire si riscurile a imbolnavirilor;
sa foloseasca integral timpul de lucru pentru realizarea atributiilor de serviciu;
sa intocmeasca corect si cu simt de raspundere documentele medicale solicitate de Directiile de Sanatate Publica si casele de asigurari de sanatate;
sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
Obligatii si Restrictii:
nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
5.Conditiile de lucru ale postului
Desfasurarea activitatii
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Acesta isi desfasoara activitatea in cabinet si pe teren.
Va fi raspunzator pentru:
Echipamente
Instalatii
Baze de date
Conditii de formare profesionala
Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
Specificatiile postului
Nivelul de studii ? superioare medicale
Experienta in domeniu
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini personale
incredere in sine;
gandire laterala
atentie;
ascultare activa
indemanare;
concentrare;
punctualitate;
capacitatea de a invata;
aptitudini tehnice;
limba straina;
dispusa intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ...........................
Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
Identificarea postului
Numele si prenumele titularului: ............
Denumirea postului: Medic Medicina muncii
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
Pozitia in COR / Cod: 221201
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
Departamentul / locatia: Medicina muncii
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
Nivelul postului: Conducere
Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului si are o echipa in subordine
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
Descrierea postului
Scopul general al postului
Titularul postului acorda asistenta medicala in specialitatea medicina muncii si acorda asistenta medicala de urgenta in limitele competentelor profesionale ce ii revin din autorizatia de libera practica.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
sa identifice principalele caracteristici ale sistemului / procesului supus evaluarii, alegerea metodei de evaluare si stabilirea instrument elor de lucru
sa acorde asistenta medicala in specialitatea medicina muncii
sa efectueze controalele medicale de angajare si sa completeze fisele medicale de angajare si fisa de aptitudini conform legislatiei in vigoare
sa efectueze controlul medical periodic al angajatilor si sa completeze fisa de control medical periodic conform legislatiei in vigoare
sa efectueze controlul medical de adaptare, la reluarea muncii si sa asigure supravegherea speciala a personalului angajat conform lagislatiei in vigoare
sa respecte confidentialitatea actului medical
sa respecte intimitatea fiecarui pacient
sa respecte programul de lucru si regulamentul de ordine interioara al unitatii
sa identifice factorii de risc si participarea la actiunile de evaluare a acestora
sa initieze evaluarile la locul de munca si sa avizeze metodele de control;
sa recomande investigatiile adecvate necesare pentru a stabili diagnosticul bolilor profesionale;
sa efectueze monitorizarea biologica a expunerii profesionale si a efectelor biologice consecutive expunerii
sa supravegheze factorii din mediul de munca si a practicii muncii care ar putea afecta sanatatea muncitorilor
sa consilieze in probleme de sanatate si securitate ocupationala igiena industriala, ergonomie si echipamente de protectie individuala
sa ofere primul ajutor si tratamentul de urgenta
sa participe la procesele de formulare si implementare a politicilor de sanatate, securitate si mediu in cadrul comitetelor de sanatate si securitate in munca de la nivelul intreprinderilor pe baza unor principii etice de inalta tinuta
sa evalueze capacitatea de munca, stabilirea aptitudinii pentru munca in relatie cu starea de sanatate si promoveaza adaptarea muncii la posibilitatile muncitorilor
sa evalueaze capacitatea si aptitudinea pentru munca
sa evalueze incapacitatea si handicapul in relatie cu munca
sa consilieze in probleme de reabilitare si reangajare;
sa analizeze datele cu privire la absenteismul din cauza de boala si accidente de munca;
sa evalueze necesitatile de sanatate ocupationala ale intreprinderii;
sa defineasca rolul si atributiile personalului in furnizarea unor servicii de sanatate ocupationala;
sa promoveze activitatile stiintifice multidisciplinare pe baza datelor adunate cu privire la expunere;
sa contribuie la selectia criteriilor care vor fi folosite pentru evaluarea propriei experiente a serviciului
sa prescrie tratamentul adecvat fiecarui pacient, cu respectarea normelor in vigoare
sa respecte confidentialitatea actului medical
sa respecte intimitatea fiecarui pacient
sa respecte programul de lucru si regulamentul de ordine interioara al unitatii
sa asigure in cadrul serviciilor furnizate potrivit pachetului de servicii de baza toate activitatile necesare, in limita domeniului de competenta a asistentei medicale primare
sa interpreteze investigatiile necesare in stabilirea diagnosticului
sa actualizeze lista proprie in functie de comunicarile transmise de casele de asigurari de sanatate
sa comunice caselor de asigurari de sanatate datele de identificare a persoanelor carora li s-au acordat serviciile medicale prevazute in pachetul minimal de servicii medicale
sa anunte in scris, in momentul inscrierii pe lista proprie a unui asigurat plecat de la un alt medic de familie, atat medicul de familie de la care a plecat asiguratul, cat si casa de asigurari de sanatate, in maximum 15 zile lucratoare
sa informeze angajatii cu privire la obligatiile furnizorului de servicii medicale si ale angajatului, referitoare la actul medical;
sa completeze corect si la zi formularele privind evidentele obligatorii cu datele corespunzatoare activitatii desfasurate, conform prevederilor legale in vigoare;
sa respecte ordinea si disciplina la locul de munca, timpul de munca aferent fiind de sapte ore zilnic, incluzand munca la cabinet si solicitarile la domiciliul asiguratilor;
sa se prezinte la locul de munca in deplina capacitate de munca pentru a putea indeplini in bune conditii sarcinile ce ii revin;
sa nu se prezinte la programul de lucru sub influenta bauturilor alcoolice;
sa aiba autorizatia de libera practica valabila (diploma de studii pentru medicii practicanti);
sa afiseze o tinuta vestimentara decenta si in concordanta cu normele de protectie a muncii din sistemul sanitar. Fiecare angajat va avea ecuson cu numele si prenumele scrise in clar precum si functia.
sa aiba asigurare de raspundere civila (malpraxis), valabila pe perioada practicarii profesiei
sa asigure pastrarea ordinii, disciplinei si curateniei la locul de munca si in zonele adiacente acestuia;
sa respecte masurile de securitate si sanatate la locul de munca;
sa cunoasca si sa respecte intocmai dispozitiile cu caracter normativ referitoare la munca pe care o indeplinesc, normele de protectie a muncii si PSI avand in vedere ca nu pot fi absolviti de raspundere prin invocarea necunoasterii acestora;
sa respecte fidelitatea fata de angajator;
sa apere patrimoniul cabinetului si sa previna orice sustragere de bunuri si sa ia masuri pentru evitarea degradarii lor;
sa nu paraseasca locul de munca fara aprobarea sefului ierarhic;
sa nu absenteze nemotivat, iar invoirile si concediile fara plata sa fie justificate si anuntate sefului ierarhic;
sa promoveze si sa intretina relatii de buna intelegere si colaborare cu colegii sau subordonatii;
sa promoveze in randul amgajatilor educatia de prevenire si riscurile a imbolnavirilor;
sa foloseasca integral timpul de lucru pentru realizarea atributiilor de serviciu;
sa intocmeasca corect si cu simt de raspundere documentele medicale solicitate de Directiile de Sanatate Publica si casele de asigurari de sanatate;
sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
Obligatii si Restrictii:
nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
5.Conditiile de lucru ale postului
Desfasurarea activitatii
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Acesta isi desfasoara activitatea in cabinet si pe teren.
Va fi raspunzator pentru:
Echipamente
Instalatii
Baze de date
Conditii de formare profesionala
Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
Specificatiile postului
Nivelul de studii ? superioare medicale
Experienta in domeniu
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini personale
incredere in sine;
gandire laterala
atentie;
ascultare activa
indemanare;
concentrare;
punctualitate;
capacitatea de a invata;
aptitudini tehnice;
limba straina;
dispusa intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ...........................
Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
Alte intrebari despre Resurse umane
- Vechime in munca profesie liberala [1 raspuns]
- Vechime in munca la un contract cu timp partial [1 raspuns]
- Revisal operare indexare inflatie unui salariat aflat in concediu fara salariu [1 raspuns]
- Pana la ce varsta poate lucra un pensionar in privat ? [3 raspunsuri]
- ?Žn raportul pe salariat,de ce nu apare istoricul sporurilor? [1 raspuns]