ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


cum se ponteaza soferii de pe tir cand sunt in Romania?


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Lucrez la o firma de transport international si vreau sa stiu, va rog, cum sa pontez soferii cand revin in tara si stau mai mult de 3 saptamani acasa pana la urmatoarea cursa. pana acum ii pontam normal dar ma gandesc prin absurd ca s-ar putea intampla ceva cu unul din ei in timp ce el figureaza pontat la firma. sa-i pontez cu zero asta inseamna ca se scade din vechimea in munca.
va multumesc!

Adaugata in: Resurse umane
Carmen Boghita
 User  Carmen Boghita
a intrebat la 11 Mar. 2016
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adriana Iancu
 Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 12 Mar. 2016
Pentru soferii angajati pe baza de contract de munca, este necesar intocmirea formularului de pontaj tinand cont atat de prevederile Codului muncii cat si de OG 37/2007.
OG 37/2007 privind stabilirea cadrului de aplicare a regulilor privind perioadele de conducere, pauzele si perioadele de odihna ale conducatorilor auto si utilizarea aparatelor de inregistrare a activitatii acestora
Art. 1
(1)Prezenta ordonanta stabileste cadrul de aplicare a regulilor privind perioadele de conducere, pauzele si perioadele de odihna ale conducatorilor auto care efectueaza operatiuni de transport rutier ce fac obiectul Regulamentului Parlamentului European si al Consiliului (CE) nr. 561/2006 de armonizare a anumitor dispozitii din domeniul social privind transportul rutier si amendare a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 si Regulamentului Consiliului (CE) nr. 2.135/98 si abrogare a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.820/85 sau operatiuni de transport rutier care fac obiectul Acordului european privind activitatea echipajelor vehiculelor care efectueaza transporturi rutiere internationale (AETR), denumit in continuare Acordul AETR.
(2)Prezenta ordonanta stabileste cadrul de aplicare a regulilor privind utilizarea aparatelor de inregistrare a perioadelor de conducere, pauzelor si perioadelor de odihna ale conducatorilor auto, denumite in continuare tahografesau tahografe digitale,asa cum sunt acestea definite in anexa nr. I si in anexa nr. IB la Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 privind echipamentul de inregistrare in transportul rutier, cu modificarile si completarile ulterioare.
Codul muncii
Art. 122. [compensarea muncii suplimentare prin ore libere platite]
(1) Munca suplimentara se compenseaza prin ore libere platite in urmatoarele 60 de zile calendaristice dupa efectuarea acesteia.
(2) In aceste conditii salariatul beneficiaza de salariul corespunzator pentru orele prestate peste programul normal de lucru.
(3) In perioadele de reducere a activitatii angajatorul are posibilitatea de a acorda zile libere platite din care pot fi compensate orele suplimentare ce vor fi prestate in urmatoarele 12 luni.

Alte intrebari despre Resurse umane