ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Decizie completare Revisal


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,
Decizia pt completarea in Revisal trebuie transmisa si la ITM, sau trebuie anuntata persoana in cauza? Se poate sa ma ajutati cu un model de decizie?

Va multumesc.


Adaugata in: Resurse umane
Lavinia Popescu
 User  Lavinia Popescu
a intrebat la 20 Sep. 2012
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

3 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Antonela Lazar
 User Antonela Lazar
a raspuns userului Ioana Popa la 21 Sep. 2012
Dar daca sunt 2 persoane care se ocupa de REVISAL ? Spre ex. in cazul meu am decizie de transmitere a revisalului dar programul de revisal nu este la mine in calculator... este la jurista si de obicei ea transmite revisalul... numai cand este ea in concediu ma ocup eu ! Este corect?
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Lavinia Popescu
 User Lavinia Popescu
a raspuns la intrebare la 20 Sep. 2012
Va multumesc pt ajutor.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [1]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 20 Sep. 2012
O pastrati la dosarul de personal al salariatului. Numai daca externalizati serviciul prin contractarea unui prestator, acesta trebuie inregistrat la ITM.

SC................................SRL
Nr. Reg. Com.:.................... C.u.i.: .............................
Banca:............................... Cont: .................................



DECIZIA NR. ...........
din.............................

pentru numirea persoanei autorizate pentru completarea si transmiterea Registrului general de evidenta a salariatilor

Art.1. In conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1918/2011 incepand cu data de 01.08.2011, se desemneaza ca persoana autorizata pentru completarea si transmiterea Registrului general de evidenta a salariatilor, domnul/na
..............................................................................................

Art.2. Atributiile si responsabilitatile acestei persoane sunt completarea si transmiterea Registrului general de evidenta a salariatilor in conformitate cu HG nr.500/2011, publicata in M.Of 372/2011 si Ordinul nr.1918/2011.

Art. 3. Prezenta decizie se va comunica salariatului in cauza.
Decizia se intocmeste in doua exemplare, un exemplar se inmaneaza persoanei nominalizate care semneaza de luarea la cunostinta pe exemplarul care se arhiveaza la dosarul personal.

Data:

Administrator,
.................................................

Alte intrebari despre Resurse umane