ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Desfiintarea postului de administrator asociatie de proprietari


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti daca este legala desfiintarea postului de administrator al asociatiei de proprietari si externalizarea activitatii de administrare catre o firma specializata in administrare imobile. Pentru reducerea costurilor cu salariul administratorului ( proprietarii se plang ca sunt prea mari cotele administrative), am hotarat in adunarea generala schimbarea administratorului si angajarea unei firmei de administrare. iar in comitetul executiv am hotarat desfiintarea postului de administrator si externalizarea activitatii catre o firma specializata. Este corect? Daca da, unde trebuie sa anunt pt a se modifica organigrama asociatiei? Pot da preaviz administratorului pentru desfiintarea postului? Are contract individual de munca. Avem o contabila care se ocupa de inregistrarea in REVISAL dar dorim sa facem totul conform legii. Va rog mult indrumati-ma cum sa procedez in aceasta situatie. Administratorul, desi are 84 de ani si probleme mari de sanatate, nu intelege sa renunte la post. Este desfiintarea postului o solutie salvatoare? S-ar reduce costurile pentru administrare la aprox jumatate fata de momentul actual, in sensul ca , la un brut de 1077, asociatia plateste in total aprox 1600lei pentru serviciul de administrare, in timp ce firmei i-am plati doar 860 lei.
Va multumesc mult pentru timpul acordat si raspunsul profesional

Mihaela Platagea
 User  Mihaela Platagea
a intrebat la 30 Mar. 2015
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Mihaela Platagea
 User Mihaela Platagea
a raspuns userului adriana iancu la 31 Mar. 2015
Si cum demonstram, in cazul unui proces deschis de administrator, ca postul acesta nu mai exista? Am inteles ca in proces instanta solicita organigrama dinaintea si cea de dupa desfiintarea postului. Noi, ca asociatie de proprietari, unde avem acesta organigrama? Cum dovedim noi ca am desfiintat postul? Sau este suficient faptul ca vom arata contractul care se va fi incheiat deja cu o firma de administrare la momentul procesului?
Va multumesc mult.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adriana Iancu
 Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 31 Mar. 2015
Se poate, contractul individual de munca al administratorului inceteaza in baza art 65 din Codul muncii la finalul perioadei de preaviz.

Alte intrebari despre Resurse umane

TOP RASPUNSURI 2024