Desfiintarea postului de administrator asociatie de proprietari
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti daca este legala desfiintarea postului de administrator al asociatiei de proprietari si externalizarea activitatii de administrare catre o firma specializata in administrare imobile. Pentru reducerea costurilor cu salariul administratorului ( proprietarii se plang ca sunt prea mari cotele administrative), am hotarat in adunarea generala schimbarea administratorului si angajarea unei firmei de administrare. iar in comitetul executiv am hotarat desfiintarea postului de administrator si externalizarea activitatii catre o firma specializata. Este corect? Daca da, unde trebuie sa anunt pt a se modifica organigrama asociatiei? Pot da preaviz administratorului pentru desfiintarea postului? Are contract individual de munca. Avem o contabila care se ocupa de inregistrarea in REVISAL dar dorim sa facem totul conform legii. Va rog mult indrumati-ma cum sa procedez in aceasta situatie. Administratorul, desi are 84 de ani si probleme mari de sanatate, nu intelege sa renunte la post. Este desfiintarea postului o solutie salvatoare? S-ar reduce costurile pentru administrare la aprox jumatate fata de momentul actual, in sensul ca , la un brut de 1077, asociatia plateste in total aprox 1600lei pentru serviciul de administrare, in timp ce firmei i-am plati doar 860 lei.
Va multumesc mult pentru timpul acordat si raspunsul profesional
Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti daca este legala desfiintarea postului de administrator al asociatiei de proprietari si externalizarea activitatii de administrare catre o firma specializata in administrare imobile. Pentru reducerea costurilor cu salariul administratorului ( proprietarii se plang ca sunt prea mari cotele administrative), am hotarat in adunarea generala schimbarea administratorului si angajarea unei firmei de administrare. iar in comitetul executiv am hotarat desfiintarea postului de administrator si externalizarea activitatii catre o firma specializata. Este corect? Daca da, unde trebuie sa anunt pt a se modifica organigrama asociatiei? Pot da preaviz administratorului pentru desfiintarea postului? Are contract individual de munca. Avem o contabila care se ocupa de inregistrarea in REVISAL dar dorim sa facem totul conform legii. Va rog mult indrumati-ma cum sa procedez in aceasta situatie. Administratorul, desi are 84 de ani si probleme mari de sanatate, nu intelege sa renunte la post. Este desfiintarea postului o solutie salvatoare? S-ar reduce costurile pentru administrare la aprox jumatate fata de momentul actual, in sensul ca , la un brut de 1077, asociatia plateste in total aprox 1600lei pentru serviciul de administrare, in timp ce firmei i-am plati doar 860 lei.
Va multumesc mult pentru timpul acordat si raspunsul profesional
Adaugata in:
User Mihaela Platagea
a intrebat la 30 Mar. 2015
a intrebat la 30 Mar. 2015
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
2 raspunsuri
User Mihaela Platagea
a raspuns userului adriana iancu la 31 Mar. 2015
a raspuns userului adriana iancu la 31 Mar. 2015
Si cum demonstram, in cazul unui proces deschis de administrator, ca postul acesta nu mai exista? Am inteles ca in proces instanta solicita organigrama dinaintea si cea de dupa desfiintarea postului. Noi, ca asociatie de proprietari, unde avem acesta organigrama? Cum dovedim noi ca am desfiintat postul? Sau este suficient faptul ca vom arata contractul care se va fi incheiat deja cu o firma de administrare la momentul procesului?
Va multumesc mult.
Va multumesc mult.
Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 31 Mar. 2015
a raspuns la intrebare la 31 Mar. 2015
Se poate, contractul individual de munca al administratorului inceteaza in baza art 65 din Codul muncii la finalul perioadei de preaviz.
Alte intrebari despre Resurse umane
- Vechime in munca profesie liberala [1 raspuns]
- Vechime in munca la un contract cu timp partial [1 raspuns]
- Revisal operare indexare inflatie unui salariat aflat in concediu fara salariu [1 raspuns]
- Pana la ce varsta poate lucra un pensionar in privat ? [3 raspunsuri]
- ?Žn raportul pe salariat,de ce nu apare istoricul sporurilor? [1 raspuns]