ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


dosar profesional


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


ce documente trebuiesc avute mai precis in dosarul profesional atunci cand o persoana pleaca din unitate prin demisie. Persoana in cauza imi cere si decizile date pe numele lui in timpul exercitiului la noi in unitate. Este corect?


Adaugata in: Resurse umane
Traian Ionescu
 User  Traian Ionescu
a intrebat la 23 Dec. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 23 Dec. 2013
Salariatul ar fi trebuit sa primeasca fiecare document de acest tip, prin care au fost aplicate modificari asupra CIM sau a derularii lui, in forma originala, de fieacare data cand au fost intocmite. Daca a primit aceste documente deja, dar nu se mai afla in posesia lor angajatorul ii poate elibera copii ale celor existente la dosar.

Pe langa cererea de demisie, la dosar trebuie sa apara decizia de incetare, adeverinta de vechime si fisa de lichidare intocmite, plus restul documentelor intocmite de-a lungul existentei raportului de munca.

Alte intrebari despre Resurse umane