ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Inregistrare firma noua la ITM


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,
Daca am o firma infiintata de doua luni fara angajati, si acum vreau sa angajez circa 4 oameni, ce acte trebuie sa depun la ITM ?
Va multumesc!

Adaugata in: Resurse umane
Mariana Baciu
 User  Mariana Baciu
a intrebat la 30 Ian. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

4 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Dinica Eugenia
 User Dinica Eugenia
a raspuns la intrebare la 31 Ian. 2013
Stimata Doamna Mariana Baciu,

Daca nu doriti sa aveti aceste probleme, neplaceri legate de documente, legislatie, administrare angajati, puteti externaliza aceste servicii unei companii specializate.

editat by admin deruleaza o campanie de promovare a companiei si dorim sa oferim leasing de personal oferind cost de recrutare si administrare 0, dublarea perioadei de proba si inlocuirea profilului la nevoie fara nici un cost aferent .

Suntem o companie franceza de interim, recrutare si leasing de personal. Cu peste peste 3 ani in servicii de experienta, avand clienti firme romanesti cat si din Franta.

Preluam de la administrarea personalului, incepand cu recrutarea si selectia, formalitatile de angajare, pontajul, calculul drepturilor, payroll, evaluarea si dezvoltarea personalului precum si formalitatile de incetare ale activitatii. Prin incredintarea acestor operatiuni unei firme specializate de resurse umane, compania poate redirectiona acesti angajati spre activitati cu o valoare adaugata mai mare.

Pentru ca o discutie fata in fata face mai mult decat o mie de cuvinte scrise pe hartie, cand aveti timp haideti sa ne vedem 30 minute pentru a putea discuta in detaliu avantajele externalizarii resursei umane/leasingului de personal.

Astept cu interes un raspuns,
editat by admin

NOTA ADMIN: va rugam sa evitati reclama personala in cadrul acestui site. In caz contrar contul dvs ca fi sters. O zi  buna.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului georgeta ganea la 30 Ian. 2013
Siteul nu preia tabele, de aceea nu se mentine forma.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns userului georgeta ganea la 30 Ian. 2013
Gasiti si pe site-ul ITM modelul acestei instiintari.Constat ca nu pastreaza forma initiala prin copiere
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 30 Ian. 2013
Aveti in grija sa nu angajati salariatii pana nu intrati in posesia informatiilor solicitate prin aceasta insrtiintare. Contractele de munca se anunta la ITM anterior datei de inceopere a activitatii, cel putin cu o zi inainte
ANTET ANGAJATOR
Nr._____/_________


Către,
Inspectoratul Teritorial de Muncă ...............................................

Datele de identificare ale angajatorului:
Denumire /
Nume ÅŸi Prenume *
Cod de identificare fiscală *
Judeţ * Localitate * Sector *
Strada * Nr. * Bl. Sc. Ap.
Cod poÅŸtal Tel. E-mail *
Banca * Cont IBAN *
* C?mpurile marcate sunt obligatorii. C?mpul sector este obligatoriu numai pentru angajatorii din Bucureşti. C?mpul număr stradă se completează cu ?F.N.? (Fără Număr) ?n cazul ?n care strada nu are număr. C?mpul Banca si CONT IBAN se completează ?FĂRĂ BANCĂ? respectiv ?FĂRĂ CONT?, ?n cazul ?n care angajatorul nu are deschis cont la bancă.

prin reprezentanţi legali ?mputernicim pe:

Nume ..............................................................
Prenume .........................................................

Legitimat cu C.I./B.I. seria ................ nr. ..................................................

pentru a ridica ?nume utilizator? şi ?parola? necesare accesării aplicaţiei de:
[ ] ** - depunere on-line a declaraţiei fiscale lunare privind stabilirea comisionului datorat;
[ ] ** - transmitere on-line a registrului general de evidenţă a salariaţilor ?n format electronic.
[ ] ** Solicit aceleaşi ?nume utilizator? şi ?parola? pentru accesarea ambelor aplicaţii on-line.
** Se bifează opţiunea dorită prin marcarea cu X . Dacă angajatorul a ridicat deja ?nume utilizator? şi ?parola? pentru depunere on-line a declaraţiilor fiscale şi doreşte utilizarea acestora şi pentru transmiterea on-line a registrului electronic, se bifează doar a treia opţiune.

[ ] *** Solicit schimbarea parolei existente pentru următoarele motive:
........................................................................................................................
*** Se bifează şi se completează numai dacă angajatorul a ridicat parola iniţială şi doreşte schimbarea acesteia.

La ridicare se va prezenta, ?n copie, documentul ce atestă codul de identificare fiscală al angajatorului.

Reprezentant legal
_____________________________________
(nume, prenume, semnătura, ştampila)

Alte intrebari despre Resurse umane

TOP RASPUNSURI 2024