ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


ordine documente in dosarul de personal


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Care este ordinea corecta a documentelor in dosarul de personal ? Exista o regula?

M Flori
 User  M Flori
a intrebat la 15 Feb. 2015
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 16 Feb. 2015
Nu, nu exista o regula general valabila. Cel mai potrivit a fi sa le ordonati dupa data emiterii lor - ma refer aici la contract, acte aditionale, decizii.

Alte intrebari despre Resurse umane