ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Organizarea activitatii in universitati versus OUG 77/2013


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor masuri privind asigurarea functionalitatii administratiei publice locale, a numarului de posturi si reducerea cheltuielilor la institutiile si autoritatile publice din subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea Guvernului ori a ministerelor , articolul 3, aliniatul 3, se aplica si la modul de organizare (organigrama) al institutiilor de invatamat superior (universitati) ?
Sau mai clar intreb daca este obligatoriu ca si in universitati activitatea sa fie organizata dupa principiul din ordonanta (un birou=5 posturi executie;un serviciu=7 posturi; o directie=15 posturi; o directie generala= 25 posturi) sau prin aplicarea principiului autonomiei universitare .
Multumesc anticipat.



Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

Alte intrebari despre Resurse umane