ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


pot exista mai multe registre de intrari - iesiri la aceeasi unitate?


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


La o unitate care nu are secretara angajata, se pot deschide mai multe registre de intrari - iesiri? Pentru fiecare compartiment cate un registru?

Adaugata in: Resurse umane
Cristi Chiorean
 User  Cristi Chiorean
a intrebat la 06 Iun. 2014
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

3 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului georgeta ganea la 10 Iun. 2014
Nu este un document reglementat legal, ci face parte din structura interna, din modalitatea de organizare a unitatii. Singurul obligatoriu este cel al salariatilor si contractelor de munca, si eventual cele contabile dar acestea intra in alta categorie. Este evident ca registrul incheiat la nivel de departament va fi propriu lui.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 07 Iun. 2014
Unitatea are un singur registru de intrari iesiri pentru documentele proprii acesteia.Deparamentele pot tine evidente proprii de intrri iesiri a documentelor interne care le-a fost distribuite pentru rezolvare si iesirea acestora cand s-au finalizat
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 06 Iun. 2014
Daca aceasta este procedura interna, se poate. De regula exista un singur registru pe firma, dar se poate proceda si cum mentionati dvs.

Alte intrebari despre Resurse umane