ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Preluare atributii director general


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua!

As dori sa va intreb daca intr-o firma mai mica, cu activitate de creare programe pentru calculator, o persoana care are functia "Manager de proiect informatic" (cod COR 251206 - scutit de impozit), poate indeplini si functia/responsabilitatile unui Director general (semnarea documentelor de angajare, modificari de functii/salarii, adeverinte, statul de salarii)?
Pentru aceasta ar trebui sa existe un alt contract sau se trec in fisa postului responsabilitatile suplimentare?
Atunci cand se semneaza rapoartele, se va utiliza calitatea de "Manager de proiect informatic" sau "Conducatorul unitatii" / "Director general"?

Va multumesc frumos!

Adaugata in: Resurse umane
Mihaela Pluteanu
 User  Mihaela Pluteanu
a intrebat la 14 Iun. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 17 Iun. 2013
Da, poate, prin cumul de functii. Ar trebui sa i se incheie o contract separat pentru functia respectiva . Ce spuneti dvs insa sunt in general atributii de resurse umane, nu de Director. Un director general nu se ocupa de calcul salarial si nici de adeverinte sau state de salarii. Aceastea sunt atributiile unui inspector RU in mod normal sau generalist RU daca vreti. Indiferent insa despre ce functie este vorba, cat timp atributiile apartin altui post decat cel pentru care a semnat CIM inital, este necesar un alt CIM pe care salariatul sa il accepte prin semnatura. Cel de-al doilea CIM va fi unul part time daca primul este full time (de 8 ore/zi).

Alte intrebari despre Resurse umane

TOP RASPUNSURI 2024