restituire Carnet de munca
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Cum procedam in situatia cand titularul carnetului de munca nu se prezinta pentru a-l ridica la incetarea CIM si nu stim daca domiciliul din ultimul act de identitate prezentat la RU este cel actual, astfel incat sa putem transmite prin posta carnetul de munca?
Cum procedam in situatia cand titularul carnetului de munca nu se prezinta pentru a-l ridica la incetarea CIM si nu stim daca domiciliul din ultimul act de identitate prezentat la RU este cel actual, astfel incat sa putem transmite prin posta carnetul de munca?
Adaugata in:
User Zorina Lazarenco
a intrebat la 13 Iul. 2011
a intrebat la 13 Iul. 2011
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
1 raspunsuri
User Nicoleta Florea
a raspuns la intrebare la 12 Iul. 2011
a raspuns la intrebare la 12 Iul. 2011
In nici un caz nu trimiteti carnetul de munca prin posta.
In schimb puteti trimite o instiintare, la adresa care o detineti, cu confirmare de primire prin care aduceti la cunostinta fostului angajat ca are obligatia de a-si ridica carnetul de munca de la sediul societatii, personal sau prin persoana imputernicita notarial.
Daca se confirma primirea instiintarii, nu va ramane decat sa pastrati carnetul de munca al acestuia pana in momentul ridicarii. Mare atentie cui inmanati un carnet de munca si in baza a ce obligatoriu proces verbal de predare primire in doua exemplare.
In schimb puteti trimite o instiintare, la adresa care o detineti, cu confirmare de primire prin care aduceti la cunostinta fostului angajat ca are obligatia de a-si ridica carnetul de munca de la sediul societatii, personal sau prin persoana imputernicita notarial.
Daca se confirma primirea instiintarii, nu va ramane decat sa pastrati carnetul de munca al acestuia pana in momentul ridicarii. Mare atentie cui inmanati un carnet de munca si in baza a ce obligatoriu proces verbal de predare primire in doua exemplare.
Alte intrebari despre Resurse umane
- Vechime in munca profesie liberala [1 raspuns]
- Vechime in munca la un contract cu timp partial [1 raspuns]
- Revisal operare indexare inflatie unui salariat aflat in concediu fara salariu [1 raspuns]
- Pana la ce varsta poate lucra un pensionar in privat ? [3 raspunsuri]
- ?Žn raportul pe salariat,de ce nu apare istoricul sporurilor? [1 raspuns]