ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Resurse Umane - CIM pt functia de administrator imobil


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


In cadrul asociatiilor de proprietari, este obligatoriu sa se intocmeasca CIM in functia de administrator imobil cu ore partiale ? S-a aprobat normativele ca va trebui respectate normele metodologice privind incadrarea cu CIM si transmis in REVISAL ?

Federatia Asociatiilor de Proprietari nu ar fi fost de acord sa se aprobe aceste norme.Pana la momentul de acum, am incheiat conv civila cu obligatiile fiscale de retinere obligatorii catre ANAF .
iN CAZUL UNUI CONTROL DE LA ITM NU AVEM NICI UN TEMEI LEGAL DE RESPECTARE A LEGII ???


MULTUMESC
mIHA mUNEA

Adaugata in: Resurse umane
Mihaela Munea
 User  Mihaela Munea
a intrebat la 22 Ian. 2015
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 23 Ian. 2015
Administratorul imobilului se incadreaza cu CIM, aveti lege in acest sens.

Articolul 34 - LEGEA nr. 230/2007 actualizata
(1)Administrarea, intretinerea, investitiile si reparatiile asupra proprietatii comune sunt in sarcina asociatiei de proprietari.
(2)Asociatia de proprietari angajeaza persoane fizice atestate pentru functia de administrator sau incheie contracte cu persoane juridice specializate si autorizate pentru realizarea, respectiv furnizarea serviciilor necesare administrarii, intretinerii, investitiilor si reparatiilor asupra proprietatii comune.

Articolul 35
(1)Pentru activitatea de administrare care include activitati de administrare tehnica, de contabilitate si casierie, asociatia de proprietari poate angaja fie persoane fizice atestate pentru functia de administrator de imobile, fie poate incheia contract de administrare cu persoane juridice specializate si autorizate, care au ca obiect de activitate numai domeniul asociatiilor de proprietari ori care au ca activitate principala administrarea imobilelor pe baza de tarife sau contract. Administratorilor de imobile li se aplica in mod corespunzator prevederile art. 21 alin. (2) si ale art. 22.
(2)Persoanele fizice pot fi angajate prin incheierea unui contract individual de munca, conform celor stabilite prin negociere directa.

Alte intrebari despre Resurse umane

TOP RASPUNSURI 2024