ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

documente pentru al doilea job


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


buna ziua,am si eu o intrebare, in acest moment lucrez la o societate cu contract de munca , perioada nedeterminata (8h/zi), vreau sa ma mai angajez cu un program pe part-time la alta societate. puteti sa imi spuneti daca la al doilea job se poate adauga tot pe cartea de munca sau doar cu contract, imi trebuie documente de la actualul job?
multumesc

Adaugata in: Angajare
Magda Badescu
 User  Magda Badescu
a intrebat la 25 Apr. 2014
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [0]
Magda Badescu
 User Magda Badescu
a raspuns userului Ioana Popa la 25 Apr. 2014
Multumesc frumos pentru raspunsul acordat .
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [2] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 25 Apr. 2014
Cartile de munca nu mai exista din 2011, nu se mai folosesc acest tip de document deci in mod cert in prezent nu detineti o carte de munca activa. Ele au fost inchise pana la data de 31 decembrie 2010 si scoase din uz. La actualul job aveti un contract incheiat cu angajatorul, iar pentru al doilea raport de munca veti incheia un alt contract, separat, cu cel de-al doilea angajator.

Daca al doilea angajator va cere acest lucru, aveti nevoie de o adeverinta cu stagiul de cotizare pentru sanatate si zilele de medical, numarul lor, de care ati beneficiat in ultimele 12 luni (daca este cazul), in eventualitatea acordarii unui concediu medical. Alte documente nu veti avea nevoie de la angajatorul actual.

Odata ce incheiati al doilea contract veti realiza cumul de functii, intrand sub incidenta art. 35 din Codul muncii si obligatia fiscala de a alege si declara catre fiecare angajator functia de baza. Anumite drepturi se acorda numai acolo unde este declarata functia de baza, cum ar fi deducerea personala si tichetele de masa.

La angajare veti avea nevoie de aceleasi document ca si in cazul contractului actual:
- copie act de identitate
- copie documente stare civila daca este cazul
- copii ultima diploma si certificate / diplome de calificare, daca este cazul
- contractul de munca plus fisa postului intocmite de angajator
- fisa medicala de aptitudini intocmita de medicul de medicina muncii, fie inainte fie dupa semnarea contractului.

Succes in toate!

Alte intrebari despre Angajare

TOP RASPUNSURI 2024