ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Indemnizatie crestere copil


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,
Va rog frumos sa-mi spuneti care sunt actele nececesare pentru intocmirea dosarului de indemnizatie crestere copil. Daca pe langa contractul de munca de 8 ore am avut si o conventie civila incheata pe 4 luni, ce acte trebuie atasate la dosar pentru a face dovada veniturilor realizate prin conventie civila?

Va multumesc !

Adaugata in: Resurse umane
Olar Adriana
 User  Olar Adriana
a intrebat la 04 Feb. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 04 Feb. 2013
Actele necesare sunt:

- cerere (Anexa 6 la HG nr.57/2012);
- actul de identitate al solicitantului - (copie ÅŸi original);
- certificatul de naştere al copilului pentru care se solicită dreptul (copie şi original), hotăr?rea judecătorească de ?ncredinţare ?n vederea adopţiei sau de ?ncredinţare a adopţiei, hotăr?rea judecatorească sau hotăr?rea comisiei pentru protecţia copilului pentru măsura plasamentului ?n regim de urgenţă (copie şi original);
- certificatele de naştere ale tuturor copiilor născuţi după data de 1 ianuarie 2006 (copie şi original);
- certificat de căsătorie (copie şi original);
- livret de familie (copie si original);
- adeverinţă eliberată de angajator (Anexa 2 la HG 52/31.01.2011) din care să rezulte că persoana ?ndreptăţită:
* a realizat venituri salariale supuse impozitului pe venit, potrivit Codului Fiscal, timp de 12 luni anterior datei naÅŸterii copilului,
* nivelul lunar al acestora,
* prima ÅŸi ultima zi de concediu de maternitate,
* data ?mplinirii celor 42 de zile reprezent?nd concediul de lăuzie,
* prima zi de concediu de creÅŸterea copilului;
sau - dovadă privind veniturile realizate ?n anul fiscal anterior celui ?n care s-a născut copilul şi/sau dovadă privind venitul calculat ?n vederea plăţii anticipate a impozitului precum şi copia deciziei de impunere eliberate de autorităţile competente;
sau - dovadă eliberată de autorităţile competente, ?n cazul persoanelor care realizează venituri neimpozabile;
sau - dovadă eliberată de autorităţile competente, ?n cazul asociaţilor unici;
- dovadă eliberată de autorităţile competente sau angajatori din care să rezulte data de la care solicitantul se află ?n concediu pentru creşterea copilului; ?n cazul persoanelor salariate - decizie de suspendare a activităţii (original sau copie conform cu originalul) ;
sau - adeverinţă studii/diplomă de absolvire, ?n cazul persoanele care au urmat sau urmează o formă de ?nvăţăm?nt universitar, postuniversitar sau liceal;
- dosar cu şina din carton (coperţi ?ntregi);
- pentru plata ?n cont bancar - extras de cont pe numele solicitantului;

Alte acte solicitate după caz.

Actele le gasiti listate pe site-urile Directiilor de Asistenta Sociala.

Dosarul il depuneti la primarie sau directia de asistenta sociala, in functie de caz.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [1]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 04 Feb. 2013
Veti prezenta adeverinta de venit de la cele doua surse pe ultimele 12 luni anterioare nasterii copililui.
ACTELE VECESARE PENTRU DEPUNEREA DOSARULUI
Art 13 din OUG 111 DIN 2010
(1) Drepturile prevăzute de prezenta ordonanţă de urgenţă, reprezent?nd indemnizaţie sau stimulent de
inserţie, se acordă pe bază de cerere, ?nsoţită ?n mod obligatoriu de:
a) copia actului de identitate al solicitantului şi a certificatului de naştere al copilului pentru care se solicită
dreptul ori, după caz, de livretul de familie, certificate pentru conformitate cu originalul de către persoana
care primeÅŸte documentele;
b) actele doveditoare privind calitatea solicitantului şi relaţia acestuia cu copilul/copiii pentru care solicită
dreptul, pentru situaţiile prevăzute la art. 8 alin. (2);
c) actele doveditoare care să ateste ?ndeplinirea perioadelor prevăzute de art. 2;
d) dovada eliberată de angajator sau organele competente privind veniturile realizate;
e) dovada privind suspendarea activităţii pentru perioada ?n care se solicită concediul pentru creşterea
copilului;
f) orice alte documente care să ateste ?ndeplinirea condiţiilor de eligibilitate.
(2) Cererea se completează potrivit modelului care se stabileşte prin normele metodologice de aplicare a
;;;
Normele metodologice HG 52 DIN 2012 SI HG 57din 2012

Alte intrebari despre Resurse umane

TOP RASPUNSURI 2024