ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Angajare asociat din UE


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Ce trebuie sa fac pentru a angaja un asociat in firma care este din Italia? Prima data ii fac contract de munca cu care se va duce la Inspectoratul general ptr Imigrari dar el locuieste la hotel! In contractul de munca ce adresa ii trec: cea din Italia? El nu vrea sa stea decat la hotel.
Multumesc

Violeta Canja
 User  Violeta Canja
a intrebat la 06 Nov. 2012
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 06 Nov. 2012
Daca il incadrati cu contract de munca in Romania il puteti detasa, insa este necesar sa existe un acord de detasare semnat intre dvs si angajatorul din Italia, si in plus va trebui sa ii obtineti salariatului formularul A1 prin care se va face dovafda ca este asigurat al sistemului de asigurari sociale din Romania pentru a se evita o dubla asigurare in tari diferite.

Daca firma din Italia este o filiala a celei din Romania ii treceti in contract locul muncii din tara in care va lucra, cat si alte detalii esentiale prevazute in Codul muncii republicat:

Art. 18
(1) In cazul in care persoana selectata in vederea angajarii ori salariatul, dupa caz, urmeaza sa isi desfasoare activitatea in strainatate, angajatorul are obligatia de a-i comunica in timp util, inainte de plecare, informatiile prevazute la art. 17 alin. (3) , precum si informatii referitoare la:
a) durata perioadei de munca ce urmeaza sa fie prestata in strainatate;
b) moneda in care vor fi platite drepturile salariale, precum si modalitatile de plata;
c) prestatiile in bani si/sau in natura aferente desfasurarii activitatii in strainatate;
d) conditiile de clima;
e) reglementarile principale din legislatia muncii din acea tara;
f) obiceiurile locului a caror nerespectare i-ar pune in pericol viata, libertatea sau siguranta personala;
g) conditiile de repatriere a lucratorului, dupa caz.
(2) Informatiile prevazute la alin. (1) lit. a), b) si c) trebuie sa se regaseasca si in continutul contractului individual de munca.
(3) Dispozitiile alin. (1) se completeaza prin legi speciale care reglementeaza conditiile specifice de munca in strainatate.

Alte intrebari despre Angajare

TOP RASPUNSURI 2024