ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Angajare la alta firma fara nota de lichidare si fara decizie


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Salut,
am şi eu o întrebare: firma anterioara unde am lucrat a fost desfiinţata in 2009. Eu am plecat în strainatate. Acum vreau sa ma angajez la o alta firma, acasa, am primit un loc de muncă şi cer documente de la angajatorul anterior. Problema mea e că nu am Nota de lichidare şi nici Decizia de incetare a contractului de munca anterior şi nu pot să fac legătura cu angajatorul anterior. Am numai Contractul Individual de Munca (de la angajatorul anterior).
Vă rog sa ma ajutaţi!
Cu Stima, Peter Jozsef.

Jozsef Peter
 User  Jozsef Peter
a intrebat la 29 Iul. 2013
Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

4 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului Georgeta Ganea la 29 Iul. 2013
Se solicita fisa de lichidare de la angajatorul anterior. Angajatorul nou nu are de unde sa stie, pana nu vede negru pe alb, daca exista sau nu datorii. Problema insa ar fi alta: ca in cazul de fata acea fisa de lichidare ar fi inutala, pentru ca chiar daca au exista datorii ele s-au prescris.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 29 Iul. 2013
Nu este corect ca angajatorul sa va ceara decizia de incetare CIM . In ce priveste nota de lichidare nu ar mai fi folositoare deoarece daca ati fi creat pagube, fostului angajator acestea s-ar fi prescris deoarece au trecut 3 ani de la incetarea CIM.La data la care ati incetat CIM erau in vigoare inca carnetele de munca in care se consemnau informatiile referitoare la munca prestata la angajator.In mod normal trebuie sa fiti in posesia carnetului de munca si verificati daca vi s-a inregistrat incetarea CIM.

In ultima instanta aratati angajatorului carnetul de munca daca tine neaparat la o confirmare privind activitatea desfasurata de dvs. anterior angajarii
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului Ioana Popa la 29 Iul. 2013
In cazul in care firma isi inceteaza existenta si nu aveti cum sa obtineti documente doveditoare, ITM va poate ajuta in aceasta privinta. De asemenea, ANAF va poate elibera la cere o adeverinta de venit.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 29 Iul. 2013
Ar fi trebuit sa va transmita in mod obligatoriu decizia de incetare chiar daca s-a desfiintat. Plus ca la incetare trebuia sa primiti o adeverinta de vechime pe care sa o prezentati noului angajator ca sa faceti dovada existentei acelui raport de munca, daca angajatorul va solicita sa o prezentati.

Incercati sa obtineti o dovada de la ITM, eventual un extras Revisal si cu el sa va prezentati la noul angajator. Adeverinta de vechime oricum ar fi bine sa o aveti, ca sa faceti dovada vechimii.

Alte intrebari despre Angajare

TOP RASPUNSURI 2021
Buna ziua. Am o intrebare: cine se ocupa de salarizare cum zic firmele. Cei de la resurse umane sau de la contabilitate?[citeste mai mult]
Publicat la data 12 Oct. 2021 2 raspunsuri