ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Continut dosar angajare cf cadru legislativ


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,

Va rog sa imi spuneti daca exista cadru legislativ pentru continutul dosarului de angajare. Ma intereseaza daca sunt obligata sa aduc copie duppa buletinul sotului.
Multumesc.

Adaugata in: Angajare
Cristina Butunoi
 User  Cristina Butunoi
a intrebat la 21 Oct. 2014
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adriana Iancu
 Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 22 Oct. 2014
Orice angajator trebuie sa intocmeasca un dosar personal pentru fiecare dintre salariati, sa-l pastreze in bune conditii la sediu sau si sa il prezinte inspectorilor de munca la solicitarea acestora, in cadrul misiunilor de control, conform HG nr. 500/2011 .
Dosarul de personal trebuie sa contina urmatoarele documente:
-copie de pe actul de identitate: buletin/cartea de identitate/pasaport sau dovada de rezidenta;
-copie de pe livretul militar, daca este cazul;-adeverinta medicala eliberata de catre medicul de familie al angajatului, care sa ateste ca este apt de munca, iar ulterior acceptarii ofertei de angajare, dar inainte de inceperea efectiva a activitatii, avizul medicului de medicina muncii;
-copii de pe actele de studii, de la diploma de liceu la ultimul act aferent ultimei forme de invatamant absolvita;
-copii de pe certificatele de participare la cursurile de instruire sau perfectionare;
-copie de pe carnetul de munca/ copii ale adeverintelor de la locurile de munca anterioare;
-recomandari de la locurile de munca anterioare;
-cazierul judiciar, in original;
-curriculum vitae, semnat si datat de catre angajat
-contractul individual de munca impreuna cu oferta de angajare, ambele semnate, datate si cu numar de inregistrare;
-fisa postului;
-acte aditionale prin care a fost modificat/ completat unul dintre elementele raportului juridic de munca;
-cererile de suspendare a raportului juridic de munca, actul juridic de aprobare/ constatare a suspendarii, actul juridic prin care se dispune reluarea activitatii;
-actele juridice care atesta modificarile salariale;
-actele juridice de desemnare/ mandatare a angajatului sa reprezinte angajatorul;
-actul juridic prin care se stabileste participarea la activitati in cadrul unor proiecte/programe;
-actul juridic de incetare a raportului juridic de munca, cand este cazul;
-rapoartele de evaluare.

Alte intrebari despre Angajare