Continut dosar angajare cf cadru legislativ
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Buna ziua,
Va rog sa imi spuneti daca exista cadru legislativ pentru continutul dosarului de angajare. Ma intereseaza daca sunt obligata sa aduc copie duppa buletinul sotului.
Multumesc.
Buna ziua,
Va rog sa imi spuneti daca exista cadru legislativ pentru continutul dosarului de angajare. Ma intereseaza daca sunt obligata sa aduc copie duppa buletinul sotului.
Multumesc.
Adaugata in:
User Cristina Butunoi
a intrebat la 21 Oct. 2014
a intrebat la 21 Oct. 2014
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
1 raspunsuri
Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 22 Oct. 2014
a raspuns la intrebare la 22 Oct. 2014
Orice angajator trebuie sa intocmeasca un dosar personal pentru fiecare dintre salariati, sa-l pastreze in bune conditii la sediu sau si sa il prezinte inspectorilor de munca la solicitarea acestora, in cadrul misiunilor de control, conform HG nr. 500/2011 .
Dosarul de personal trebuie sa contina urmatoarele documente:
-copie de pe actul de identitate: buletin/cartea de identitate/pasaport sau dovada de rezidenta;
-copie de pe livretul militar, daca este cazul;-adeverinta medicala eliberata de catre medicul de familie al angajatului, care sa ateste ca este apt de munca, iar ulterior acceptarii ofertei de angajare, dar inainte de inceperea efectiva a activitatii, avizul medicului de medicina muncii;
-copii de pe actele de studii, de la diploma de liceu la ultimul act aferent ultimei forme de invatamant absolvita;
-copii de pe certificatele de participare la cursurile de instruire sau perfectionare;
-copie de pe carnetul de munca/ copii ale adeverintelor de la locurile de munca anterioare;
-recomandari de la locurile de munca anterioare;
-cazierul judiciar, in original;
-curriculum vitae, semnat si datat de catre angajat
-contractul individual de munca impreuna cu oferta de angajare, ambele semnate, datate si cu numar de inregistrare;
-fisa postului;
-acte aditionale prin care a fost modificat/ completat unul dintre elementele raportului juridic de munca;
-cererile de suspendare a raportului juridic de munca, actul juridic de aprobare/ constatare a suspendarii, actul juridic prin care se dispune reluarea activitatii;
-actele juridice care atesta modificarile salariale;
-actele juridice de desemnare/ mandatare a angajatului sa reprezinte angajatorul;
-actul juridic prin care se stabileste participarea la activitati in cadrul unor proiecte/programe;
-actul juridic de incetare a raportului juridic de munca, cand este cazul;
-rapoartele de evaluare.
Dosarul de personal trebuie sa contina urmatoarele documente:
-copie de pe actul de identitate: buletin/cartea de identitate/pasaport sau dovada de rezidenta;
-copie de pe livretul militar, daca este cazul;-adeverinta medicala eliberata de catre medicul de familie al angajatului, care sa ateste ca este apt de munca, iar ulterior acceptarii ofertei de angajare, dar inainte de inceperea efectiva a activitatii, avizul medicului de medicina muncii;
-copii de pe actele de studii, de la diploma de liceu la ultimul act aferent ultimei forme de invatamant absolvita;
-copii de pe certificatele de participare la cursurile de instruire sau perfectionare;
-copie de pe carnetul de munca/ copii ale adeverintelor de la locurile de munca anterioare;
-recomandari de la locurile de munca anterioare;
-cazierul judiciar, in original;
-curriculum vitae, semnat si datat de catre angajat
-contractul individual de munca impreuna cu oferta de angajare, ambele semnate, datate si cu numar de inregistrare;
-fisa postului;
-acte aditionale prin care a fost modificat/ completat unul dintre elementele raportului juridic de munca;
-cererile de suspendare a raportului juridic de munca, actul juridic de aprobare/ constatare a suspendarii, actul juridic prin care se dispune reluarea activitatii;
-actele juridice care atesta modificarile salariale;
-actele juridice de desemnare/ mandatare a angajatului sa reprezinte angajatorul;
-actul juridic prin care se stabileste participarea la activitati in cadrul unor proiecte/programe;
-actul juridic de incetare a raportului juridic de munca, cand este cazul;
-rapoartele de evaluare.
Alte intrebari despre Angajare
- Este obligatoriu adeverinta de la medicul de familie ? [1 raspuns]
- Se poate incheia conventie de colaborare pentru un administrator pensionar? [4 raspunsuri]
- Buna ziua , as dori sa ma lamuri in legatura cu un contract de munca [1 raspuns]
- Stagiu de cotizare poate fi vechime in munc????? [1 raspuns]
- Angajare la stat persoana peste 65 ani [1 raspuns]