ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Este obligatoriu dulap metalic pentru depozitare dosare personale


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua!

Exista o reglementare clara referitoare la depozitarea dosarelor personale ale angajatilor in dulap metalic?

Adaugata in: Angajare
Pop Anastasia
 User  Pop Anastasia
a intrebat la 26 Feb. 2014
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

4 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului Georgeta Ganea la 27 Feb. 2014
Este obligatorie pastrarea confidentialitatii dosarelor de personal, a informatiilor cuprinse in ele. Chiar in legislatia muncii veti gasi cateva trimiteri la aspecte privind confidentialitatea, unul dintre ele fiind chiar salariul dar nu numai. Daca nu ar fi obligatoriu acest lucru, s-ar incalca chiar si legea 677/2001 privind datele cu caracter personal si operarea lor. Deci nu se aplica numai asupra Revisal sau a programelor informatice obligatia confidentialitatii. In plus, exista o persoana responsabila de dosarele de personal. Daca ele sunt la discretia oricui pentru ca nu exista lege care sa prevada, dupa cum spunei, aceasta obligatie, disparita unuia sau mai multor astfel de dosare ar declansa o procedura mult prea complexa privind responsabilul pentru o situatie de acest tip.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [1]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns userului Georgeta Ganea la 26 Feb. 2014
Decret-lege 92 din 1976
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [1]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 26 Feb. 2014
Doar prin Decrerul Lege nr 92 din 1977 erau prevazute anumite masuri pentru carnetele de munca dar care s-a abrogat la data de 31.12.2010.Acum sunt masuri de securizare a informatiilor introduse in REVISAL sau alte programe informatice
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [2] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 26 Feb. 2014
Nu, nu este obligatoriu acest lucru. Dar este obligatoriu sa asigurati confidentialitatea informatiilor din dosarele de personal, ceea ce inseamna ca nu poate avea acces orice persoana din firma la acele dosare. Indicat ar fi ca doarele sa fie pastrate sub cheie, intr-un dulap sau incapere incuiabila si la care sa aiba acces doar persoanele responsabile de gestionarea lor si angajatorul eventual.

Alte intrebari despre Angajare

TOP RASPUNSURI 2024