ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Repartitie AJOFM


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,

Am o nelamurire in ceea ce priveste obtinerea repartitiei de la AJOFM la angajare. Firma la care lucrez este din Galati dar angajatii sunt din diverse judete. As dori sa stiu daca este in regula sa trimit AJOFM prin fax si sa pastrez actele in aceasta forma la dosarul angajatului incluzand si confirmarea de trimitere a faxului:
1. Situatia privind locurile de munca vacante
2. Instiintarea privind incadrarea in munca cu numele persoanei care a ocupat pozitia vacanta.
In al doilea rand, daca angajatul este din Calarasi, sa spunem, carei agentii trimit: Galati sau Calarasi? Cei de la Constanta sustin ca trebuie sa obtinem repartitia de la Galati intrucat acolo isi vor desfasura activitatea. Si apoi, ITM-ul cere repartitia sau doar dovada ca firma a informat AJOFM asupra poztiilor vacante.
Multumesc.

Andreea B.
 User  Andreea B.
a intrebat la 08 Ian. 2014
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [0]
Andreea B.
 User Andreea B.
a raspuns userului Ioana Popa la 08 Ian. 2014
Buna ziua,

Va multumesc pentru raspuns.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 08 Ian. 2014
Modalitatea de transmitere a documentelor ar trebui sa o confirmati cu reprezentantii AJOFM, in mod normal ar trebui sa fie in regula dar trebuie sa va asigurati ca ajung la ei. Nu trimiteti tot dosarul angajatului catre AJOFM, este confidential, trimiteti doar dovada angajarii. Dovada se face printr-un act eliberat de angajator in care sa fie mentionat locul de munca si data angajarii.

Repartitia nu este obgliatorie prin lege, ITM nu va cere acest document si nici nu va va sanctiona. Nu este obligatoriu. In practica, cei care incadreaza someri solicita astfel de documente in comunicarea cu AJOFM. Angajatorul este obligat sa informeze AJOFM atat asupra vacantarii postului cat si a ocuparii lui, conofrm legii somajului nr. 76/2002 modificate.

ART. 10
(1) Angajatorii au obligatia sa comunice agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, denumite in continuare agentii pentru ocuparea fortei de munca, in caror raza isi au sediul, respectiv domiciliul, toate locurile de munca vacante, in termen de 5 zile lucratoare de la vacantarea acestora.
(2) Furnizorii de servicii de ocupare acreditati au obligatia de a comunica lunar agentiilor pentru ocuparea fortei de munca in a caror raza isi au sediul date privind numarul somerilor mediati si incadrati in munca.
(3) Angajatorii au obligatia sa comunice agentiilor pentru ocuparea fortei de munca teritoriale, ocuparea locurilor de munca vacante care au fost comunicate potrivit alin. (1), in termen de o zi de la data ocuparii acestora, in conditiile legii.

Art. 41
(2) Angajatorii care au incadrat in munca, conform legii, persoane din randul beneficiarilor de indemnizatii de somaj au obligatia de a anunta in termen de 3 zile agentiile pentru ocuparea fortei de munca la care acestia au fost inregistrati.
(3) Obligatia prevazuta la alin. (2) revine si caselor teritoriale de pensii care au stabilit si au pus in plata pensiile cuvenite beneficiarilor de indemnizatie de somaj.

Alte intrebari despre Angajare

Expertii nostri
Ioana Popa
Marius Ion violeta Georgescu Gratiela Petrescu G Stancu Radu Anton alexei delimart
TOP RASPUNSURI 2024