ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


salariat contract de mandat, acte obligatorii in dosarul de personal


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Pentru salariatul cu contract de mandat (are contractul inregistrat in alta parte), ce acte trebuie sa contina dosarul lui de personal? trebuie sa am o copie dupa contractul lui de mandat? ce altceva?

Adaugata in: Angajare Acte angajare
Topalov Natalia
 User  Topalov Natalia
a intrebat la 12 Mai. 2015
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adriana Iancu
 Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 13 Mai. 2015
Nu este nevoie sa aveti un dosar de personal pentru o persoana care are contract de mandat.
Contractul de mandate este un contract prin care o persoana - mandatar - se obliga sa incheie acte juridice pe seama unei alte persoane - mandant - care ii da aceasta imputernicire (art. 1532 Cod Civil) si pe care o reprezinta.
Desi este in principiu, un contract cu titlu gratuit, legea nu interzice ca mandatarul sa fie remunerat, daca exista stipulatie expresa in acest sens. (art. 1534 Cod Civil).

Alte intrebari despre Angajare